کد خبر: ۷۲۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 18 March 2019
 
دختر جوانی که صفحه پر طرفداری در اینستاگرام داشت تصور نمی‌کرد این شهرت او را در دام یک سارق گرفتار کند. چندی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از پسری شکایت کرد که با بیهوش کردن او نقشه سرقت از وی را اجرا کرده بود.
 
به گزارش رکنا، او در تحقیقات گفت: صفحه اینستاگرام من مخاطبان زیادی دارد و به خاطر همین خیلی از افراد درخواست تبلیغات در صفحه‌ام را می‌دهند. من هم برای هر تبلیغ قرارداد کتبی می‌بندم تا اگر مشکلی به وجود آمد به صورت قانونی بتوانم پیگیری کنم.
 
چندی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از پسری شکایت کرد که با بیهوش کردن او نقشه سرقت از وی را اجرا کرده بود. او در تحقیقات گفت: صفحه اینستاگرام من مخاطبان زیادی دارد و به خاطر همین خیلی از افراد درخواست تبلیغات در صفحه‌ام را می‌دهند. من هم برای هر تبلیغ قرارداد کتبی می‌بندم تا اگر مشکلی به وجود آمد به صورت قانونی بتوانم پیگیری کنم.
او ادامه داد: مدتی قبل پسر جوانی در اینستاگرام درخواست تبلیغات برای فروش لباس در صفحه‌ام را داد. شرایطم را به او گفتم و بعد از پذیرش شرایط در یکی از خیابان‌های شمال شهر با هم قرار ملاقات گذاشتیم او با خودروی شاسی بلندی به محل قرار آمد. از من خواست تا سوار ماشین شوم تا قرار داد را امضا کنیم.
 
لحظاتی گذشت که او پیشنهاد نوشیدنی گرم داد و درحالی که من داخل ماشینش نشسته بودم برای خرید نوشیدنی رفت و دقایقی بعد هم به خودرو برگشت. بعد از خوردن نوشیدنی ناگهان از هوش رفتم. وقتی چشم باز کردم روی تخت بیمارستان بودم. این در حالی بود که طلا و کیف و پول هایم سرقت شده بود. مرد جوانی که مرا به بیمارستان رسانده بود گفت که مرا نیمه جان کنار خیابان پیدا کرده است. با شکایت دختر جوان، تحقیقات آغاز شد و کارآگاهان موفق شدند متهم به نام پرویز را دستگیر کنند.
 
پرویز ابتدا منکر سرقت بود، اما زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد لب به اعتراف گشود و گفت: وضع مالی بسیار بدی دارم، اما دلم می‌خواهد پولدار شوم. برای همین تصمیم گرفتم که سرقت کنم. دنبال روشی برای سرقت بودم تا این که یک روز در قهوه خانه شنیدم پسری برای دوستش از اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرامی می‌گوید. همان جا بود که ایده سرقت در ذهنم جرقه زد. او ادامه داد: در اینستاگرام به جست و جوی صفحاتی گشتم که طرفداران زیادی داشتند.
 
تا این‌که با صفحه اینستاگرامی دختر جوانی مواجه شدم. پریوش طرفداران زیادی داشت و در صفحه‌اش تبلیغات هم می‌گذاشت. به نظرم رسید سوژه خوبی است، به او پیام دادم و نقشه ام را اجرا کردم: برای این‌که خودم را پولدار نشان دهم خودروی شاسی بلندی را برای یک روز اجاره کردم و با خودروی مدل بالا به محل قرار رفتم.
 
در فرصتی مناسب به بهانه خرید نوشیدنی گرم از ماشین پیاده شدم و داخل آن داروی بیهوشی ریختم. تصمیم داشتم که سرقت‌های دیگری به این روش انجام دهم که به دام پلیس افتادم. با اعترافات پسر جوان، تحقیقات درباره جرایم احتمالی او ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار