فرماندار دامغان :
به گزارش تابناک سمنان ، فرماندار دامغان گفت: سرانه فضای سبز در این شهرستان با بیش از 240 هکتار، 2.5 برابر استاندارد کشور است
کد خبر: ۷۲۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 18 March 2019
به گزارش تابناک سمنان ، علی اصغر مجد در ویژه برنامه هفته منابع طبیعی در سالن الغدیر دامغان افزود: میانگین استاندارد فضای سبز به ازای هر نفر در کشور 10 متر مربع است، در حالی که سرانه فضای سبز دامغان به ازای هر نفر 29 متر مربع است.
علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان اضافه کرد: پوشش فضای سبز موجود ناشی از تلاش و نگاه ارزشمند مدیران و توجه مردم شهرستان به منابع طبیعی است.
مجد ادامه داد: هفته منابع طبیعی فرصت خوبی برای نهادینه کردن ارزش منابع طبیعی است که باید این فرهنگ در طول سال مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: ارزش ایجاد، حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و فضای سبز به میزانی است که در روایات و احادیث ائمه نیز به آن توجه شده است.
مجد به کاشت نهال در این ایام اشاره کرد و گفت: درخت از زیباترین مظاهر خلقت، نبض زمین و کمک به حیات بشر است.
فرماندار دامغان تصریح کرد: نگاه به محیط زیست و منابع طبیعی، نگاه عمیق و افق روشنی است که به عنوان میراثی برای آیندگان شناخته می شود.
240 هکتار از اراضی دامغان زیر مجموعه فضای سبز است که 70 هکتار از آن مجهز به سامانه آبیاری قطره ای است، 60 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی امسال در شهرستان دامغان توزیع شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار