در روزهای اخیر بسیاری از کاربران به خاطر افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی اعتراض داشتند که به همین دلیل مدیران اسنپ و تپسی با اطلاعیه‌ای در خصوص این افزایش قیمت توضیح دادند.
کد خبر: ۷۲۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 05 March 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ و به نقل از گجت نیوز، امروزه بسیاری از افراد از تاکسی های اینترنتی استفاده می‌کنند که با توجه به روزهای پایانی سال و برای دوری از ترافیک‌های شهری میزان استفاده از آ‌ن‌ها نیز به طبع افزایش پیدا کرده است، اما این افراد با مشاهده افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی شگفت‌زده شدند. گویا این شرکت‌ها نیز سوار بر موج گرانی‌ها تعرفه خدمات خود را افزایش داده‌اند. بدون شک رانندگان متعدد این شرکت‌ها از چنین افزایش قیمتی خوشحال خواهند بود، اما این موضوع نارضایتی مصرف‌کنندگان را به دنبال داشته است.

نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی

افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی

در حال حاضر دامنه فعالیت اسنپ نسبت به سایر رقبا بیشتر است و به همین دلیل افزایش نرخ آن نیز به سرعت جلب توجه کرده است، از این رو روابط عمومی اسنپ نسبت به حاشیه‌های پیرامون افزایش قیمت تعرفه‌های این شرکت واکنش نشان داده و عنوان کرد این افزایش قیمت طبق برنامه‌ریزی‌های جدید نبوده است و دلیل آن را وضعیت ترافیکی، آب‌وهوا و افزایش تقاضا اعلام کرد. در ادامه اطلاعیه شرکت اسنپ را بررسی می‌کنیم.

اطلاعیه شرکت اسنپ

متن اطلاعیه شرکت اسنپ به شرح زیر است:سیستم قیمت‌گذاری اسنپ بر اساس زمان سفر است ‌که با توجه به افزایش ترافیک شهری در روزهای ویژه‌ای چون ماه پایانی سال و شب یلدا، شرایط نامساعد جوی و ساعات اوج درخواست ‌با تغییر همراه می‌شود. قطعا وجود این عوامل خارجی در سیاست قیمت‌گذاری تاثیرگذار و این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. هزینه سفر در سامانه اسنپ ابزاری برای ایجاد توازن میان ‌عرضه و تقاضا است و افزایش میزان تقاضا باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود. از این رو اولویت سرویس اسنپ همواره این است که بتواند در هر شرایطی خدمات حمل‌ونقلی خود را در اختیار همراهان همیشگی خود قرار دهد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار