کد خبر: ۷۲۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 03 March 2019
اتصال بزرگراه ارتش به امام علی(ع) تا پایان سال

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران از اتصال بزرگراه ارتش به امام علی(ع) تا پایان سال خبر داد.

به گزارش «تابناک تهران»؛ سید حمید موسوی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر تسهیلات شهرداری منطقه یک تهران برای سرمایه گذاران گردشگری گفت: ورودی ازگل به امام علی ۷ هزار متر وسعت دارد که برای پمپ بنزین در نظر گرفته شده بود، که ۷۲ مورد از موارد مشابه وجود دارد، که با مصوب کمیسیون ماده ۵ با مشارکت به بخش خصوصی واگذار و یا مشارکت برای گردشگری می‌شود.

موسوی گفت: ما ۱۰۲ کیلومتر مربع زمین مستعد گردشگری داریم که آماده پیگیری از مراجع ذیربط هستیم، تا بتواند طرح‌های گردشگری در این مناطق اجرا شود.

شهردار منطقه یک تهران افزود: در دهه ۳۰ منطقه یک تهران ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار فضای سبز داشته که اکنون به ۳۰۰ هکتار رسیده که باید باغ‌ها را حفظ کرد و برای حفظ باغ‌ها حاضر به مذاکره هستیم.

موسوی بیان داشت: مکاتباتی با اوقاف تهران داشتیم که حاضریم باغ‌های اوقاف را اجاره و یا خریداری کنیم تا در خدمت شهر قرار بگیرد، ما آماده‌ایم باغ اراج را با شرایط فعلی از اوقاف اجاره کنیم.

شهردار منطقه یک از قرار دادان «خانه نیما» به عنوان خانه موزه در خدمت شهروندان نیز خبر داد.

وی گفت: تقاطع چمران به ولنجک تا انتهای سال انجام می‌شود و نیز تا پایان سال زیر پل تقاطع ارتش-امام علی تکمیل شده و ارتش به امام علی جنوب متصل و دوربرگردان اقدسیه خلوت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار