تیم کاله مازندران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال یکشنبه 12 اسفند به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.
کد خبر: ۷۲۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 28 February 2019

تیم کاله مازندران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال یکشنبه 12 اسفند به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.

چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور مشخص شدند که در این مرحله تیم کاله مازندران ، روز یکشنبه ۱۲ اسفند ماه در سالن پیامبر اعظم آمل میزبان تیم سایپا تهران است. دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه 15 اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

سایپا که در مرحله قبلی ، تیم پیکان از تیم های عنوان دار لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور را شکست داد حریف سرسختی برای کاله خواهد بود اما شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله که جوان و جویای نام هستند و در دور قبلی خاتم اردکان را شکست دادند بار دیگر می خواهند قدرت والیبال مازندران را به رخ همگان بکشند و با صعود به فینال، برتری خود را نشان دهند.

تیم والیبال کاله مازندران که در سال 1370 تاسیس شد تا کنون دو عنوان قهرمانی در سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ در لیگ برتر کسب کرد و یک عنوان نایب قهرمانی در سال ۱۳۹۲ و دو عنوان سومی در سالهای ۱۳۸۸و ۱۳۸۹ به دست آورد.

همچنین تیم والیبال کاله دو عنوان باشگاه‌های آسیا را هم در کارنامه دارد. این تیم در سال 2013 قهرمان شد و در سال 2012 به عنوان سوم دست یافت.

به گفته سرپرست سازمان لیگ ، جدول زمان بندی دیدار فینال لیگ برتر والیبال هم مشخص شد.

پورحسن با تاکید بر اینکه شهر تبریز و سالن ۶ هزار نفری پور شریفی این شهر، میزبان مرحله نهایی این مسابقات خواهد بود، گفت: برنامه ریزی انجام گرفته بر اساس دو فرض انجام شده است. اگر مرحله نیمه نهایی رقابت های پلی آف با برگزاری دو مسابقه به پایان برسد و نیازی به دیدار سوم نباشد نخستین دیدار فینال روز ۲۰ اسفند ماه برگزار می شود، روز ۲۱ اسفند ماه تیم ها استراحت می کنند و روز ۲۲ اسفند ماه دیدار رده بندی و دیدار دوم فینال برگزار می شود و اگر به بازی سوم نیز نیاز باشد روز ۲۳ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

پورحسین ادامه داد: فرض دوم این است که تکلیف مسابقات مرحله نیمه نهایی با انجام سه مسابقه مشخص شود که دیدار سوم در تاریخ ۱۹ اسفند ماه برگزار می شود. در این صورت روز ۲۴ اسفند اولین دیدار فینال برگزار می شود. تیم ها روز ۲۵ اسفند ماه استراحت می کنند و روز ۲۶ اسفند ماه دیدار رده بندی و دیدار دوم فینال برگزار می شود و اگر نیاز به برگزاری بازی سوم باشد این دیدار ۲۷ اسفند ماه انجام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها: کاله مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار