تیم کاله مازندران در خانه با شکست خاتم اردکان و تکرار پيروزي بازی رفت مقابل نماينده استان يزد، راهی نیمه نهایی شد و یک نتیجه تلخ را برای يزدي‌ها در لیگ برتر والیبال مردان ایران رقم زد.
کد خبر: ۷۱۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 25 February 2019

تیم والیبال خاتم اردکان در دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران، در سالن مملو از تماشاگر پیامبر اعظم(ص) آمل در روزی که «شهرام محمودی» بازیکن خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت، با نتیجه سه بر یک بازی را به میزبان خود، کاله مازندران واگذار کرد.

یاران سالک که امسال با انگیزه قهرمانی با بازیکنان باسابقه ملی و نامداری چون «عادل غلامی»، «شهرام محمودی» و «سیامک مرندی» پای به میدان رقابت‌ها گذاشته بود، نتوانستند در مقابل شاگردان جوان و جویای نام کاله آمل دوام بیاورند و بازی برگشت را در خانه حریف واگذار کردند.

خاتمی‌ها که بعد از باخت ناباورانه خود در خانه با قدرت هرچه تمام در مقابل کاله صف‌آرایی کرده بودند، با اوج گرفتن مصدومیت «شهرام محمودی»، روحیه‌ي جنگندگی خود را از دست دادند و تنها یک ست را از حریف گرفتند.

گفتنی است؛ تیم‌های شهرداری ورامین، کاله مازندران و پیام خراسان راهی مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها شدند و نتيجه ديدار تیم‌هاي سایپا و پیکان که چهارشنبه برگزار خواهد شد، چهارمین تیم صعود‌کننده به این مرحله را مشخص خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار