نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رفتارها و سیاست های متناقض آمریکا در موضوع حقوق بشر گفت:رفتار استکبار جهانی و آمریکا و شعارهایی که در رابطه با دموکراسی و حقوق بشر می دهد ،رفتاری دوگانه و متناقض است.
کد خبر: ۷۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ 19 February 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:اصغر مسعودی با اشاره به موضوع رفتارها و سیاست های متناقض آمریکا در موضوع حقوق بشر گفت:رفتار استکبار جهانی و آمریکا و شعارهایی که در رابطه با دموکراسی و حقوق بشر می دهد ،رفتاری دوگانه و متناقض است.

وی افزود:هر روز جنایت‌های زیادی در جهان انجام می شود و ما شاهد هستیم و جنایت‌های زیادی توسط استکبار و ایادی آنها صورت می‌گیرد در طول تاریخ آمریکا نسبت به همه این جنایت ها سکوت کرده است و حتی خود عنصری در این جنایت ها است.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار های و جنایت های آمریکا در منطقه مطرح کرد:جنایتی که عربستان با حمایت آمریکا در یمن انجام می دهد،رفتاری که در افغانستان انجام می‌دهد میدانید که آمریکا بارها و بارها مجالس عروسی افغانها را به آتش و خون کشیده و به عزا تبدیل کرده است؛ بارها بیمارستان های افغانستان را بمباران کرده است و همین طور در عراق و سوریه جنایات زیادی مرتکب شده است.

مسعودی افزود:آمریکا و استکبار جهانی از طرف دیگر هیچگاه نخواسته اند یک بیانیه بدهند و بگوید که این کار اشتباه بوده و خلاف حقوق بشر است و از طرف دیگر مدعی دموکراسی، مدعی آزادی بیان و مدعی آزادی اخبار و جریان آزاد اطلاعات هستند؛ می بینید که علیرغم اینکه مدعی هستندهیچ وقت نتوانسته شبکه های تلویزیونی مانند پرس‌تی‌وی را بپذیرند چراکه این شبکه های ماهواره ای گزارش جنایات آمریکا در مناطق مختلف انجام از جمله یمن را بیان می کند.

 

 وی ادامه داد:برخی از افراد براساس تبلیغاتی که رسانه های معاند ایران‌هراسی را تبلیغ می‌کنند؛وقتی به ایران سفر می کنند تعجب می‌کنند و از تبلیغات سوء رسانه ها از ایران می گویند،تحت تاثیر قرار گرفته اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد:دولت آمریکا یک خبرنگاری را به جرم اینکه شاهد واقعیت‌های موجود منطقه بوده است و به جرم اینکه چهره واقعی ایران اسلامی را بیان می کند و به جرم اینکه جنایت های مختلف ایادی آمریکا را در منطقه گزارش می‌دهد به همین جرم وی را دستگیر می کند و بدون هیچ مدرکی و بدون هیچ اتهامی با وی رفتار قرون وسطایی می کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آن را به عنوان شاهد گرفته بودند ولی رفتار دعوت یک شاهد باید متفاوت باشد،تصریح کرد: متاسفانه برخورد با یک مجرم متهم حتی اینطور نباید باشد،اگر یک آمریکایی یک ایرانی توسط دولت ما بازداشت می شد،سر و صدای رسانه ها بلند می شد؛مطلب دیگر این است که واقعا ما توقع داریم رسانه‌های آزاد جهان و رسانه هایی که طرفدار دموکراسی هستند،برخورد دوگانه آمریکا را محکوم کنند و افکار عمومیرا متوجه کند که این رفتار آمریکا انسانی نیست.

عضو ناظرمجلس در شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه آمریکا محدودیت هایی را برای شبکه های ماهواره ای ما اعمال می کنند که این محدودیت ها مغایر با حقوق بشر و آزادی بیان است،مطح کرد:اگر این شبکه ها حقایق را اعلام کنند و وضعیت آمریکایی ها در منطقه را بیان می کنند؛طبیعتا نتیجه خوب نبوده و برای غرب قابل تحمل نیست؛چرا که جنایات آمریکا را بیان می کنند؛از طرف دیگر آمریکا نمی خواهند واقعیت ها را بیان کنند؛بلکه چهره مخالف وضعیت موجود در ایران و خاورمیانه را می خواهند بیان کنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار