کد خبر: ۷۱۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 18 February 2019


درخواست از آیت‌الله جزایری برای تجدیدنظر در تصمیم

 

به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در جلسه‌ای تعدادی از ائمه جمعه استان خوزستان با آیت‌الله جزایری دیدار کردند. در این دیدار ائمه جمعه شهرستان‌های خرمشهر، بندر امام، شادگان، آبادان، ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، اندیمشک، بخش جایزان و شعیبیه به بیان نظرات خود پرداختند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام‌جمعه شهرستان آبادان با اشاره به جایگاه آیت‌الله جزایری در خوزستان، اظهار کرد: این موضوع به اندازه‌ای برای ما تلخ بود که خواب را از چشم ما گرفت. اکثر ائمه جمعه از شاگردان آیت‌الله جزایری هستند و آیت‌الله جزایری الگوی همه ما و جوانان است.

وی افزود: خوزستان استانی با قومیت‌های متفاوت است و شما با مدیریت بسیار خوب محوریت وحدت و ستون خیمه در استان هستید.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام‌جمعه ایذه اظهار کرد: آیت‌الله جزایری مرد بزرگی است که ۴۰ سال از بهترین دوران زندگی خود را در راه احیای سنت اهل‌بیت و ارزش‌های دینی و انقلابی گذراند.

موسوی خطاب به آیت‌الله جزایری گفت: علاقه‌مندان به شما در حقیقت علاقه‌مند به اسلام هستند. هیچ امام‌جمعه‌ شهر بزرگی مثل شما به این شکل مجاهدت نکرد.

حجت‌الاسلام امینی امام‌جمعه مسجدسلیمان با اشاره به بیانات رهبری در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: با شنیدن خبر کناره‌گیری شما بار دیگر به عمق دیانت و معنویت شما پی بردم و علاقه شما در کمک به انقلاب و اسلام برای همه ما درس آموزنده‌ای است.

حجت‌الاسلام غلامحسین محمدی فجر امام‌جمعه بخش جایزان در این جلسه، اظهار کرد: فعالیت‌های شما در حوزه‌های مختلف از بسیاری طلبه‌های جوان جلوتر است. هر زمان که احساس ضعف کردیم با نگاه به شما توان و نیروی مضاعف گرفتیم.

سید مصطفی حسینی نوری امام‌جمعه اندیمشک سخنران با اشاره به خدمات آیت‌الله جزایری، اظهار کرد: بسیاری از افرادی که با وهابیت در ارتباط بودند، علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در خوزستان بودند. ولی حضور آیت‌الله جزایری سد راه آن‌ها و مانع حرکت وهابیت در خوزستان شد.

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی امام‌جمعه خرمشهر در این جلسه، اظهار کرد: نبود شما در استان خوزستان حلقه‌ مفقوده‌ای است و هیچ فردی نمی‌تواند جای خالی شما را پر کند. خبر کناره‌گیری شما همه ما را ناراحت کرد و با کناره‌گیری شما دشمنان این نظام و انقلاب خوشحال خواهند شد.

حسینی خطاب به آیت‌الله جزایری گفت: شما نیم‌قرن استان خوزستان را به سلامت مدیریت کردید. استان خوزستان به دلیل وجود اقوام مختلف نیازمند مدیر و زعیمی با تجربه است که توانایی حل مشکلات استان را داشته باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرحمان منصوری، امام جمعه شعیبیه با اشاره به اهمیت وجود آیت‌الله جزایری در استان، اظهار کرد: معنی و مفهوم خدمت را با الگو گرفتن از شما متوجه شدیم. بصیرت را در شرایط متفاوت از شما آموختیم.

وی افزود: برخی تصور کردند که بیشه از شیر خالی شده است، چشم سربازان به شما است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
حاج آقا ماهم از شما بعنوان یک مهاجر خوزی درغربت درخواست میکنیم در تصمیم خود تجدید نظر بفرمایید. اگر شما بروید دیگر کسی از امامان جمعه و جماعت جرات نخواهد کرد پایش را از سوریه و حج آنطرف تر بگذارد. پس لطفا برای خاطر سایر محاهدین منبر و محراب از تصمیم خود اعلان انصراف کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار