محمد طحانپور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در حاشیه کنفرانس تولید و بازار لوازم خانگی گفت: بازار سیاه لوازم خانگی از بین رفته است و با توجه به کشش نداشتن بازار برای قیمت‌های جدید، پیش بینی می‌شود قیمت لوازم خانگی افزایش نیابد.
کد خبر: ۷۱۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 17 February 2019

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمد طحانپور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در حاشیه کنفرانس تولید و بازار لوازم خانگی گفت: بازار سیاه لوازم خانگی از بین رفته است و با توجه به کشش نداشتن بازار برای قیمت‌های جدید، پیش بینی می‌شود قیمت لوازم خانگی افزایش نیابد.

طحانپور افزود: پس از گذشت چند ماه از رکود حاکم بر بازار لوازم خانگی، خرید و فروش رونق گرفته، بازار کم و بیش از رکود خارج و تقاضای خرید افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد: به دلیل افزایش نرخ دلار و حاشیه‌های بوجود آمده، قیمت محصولات بالا و بازار سیاهی به وجود آمده بود که در ماه اخیر به دلیل تزریق مناسب کالا و نبود تقاضا قیمت‌ها کاهش یافت و قیمت بازار سیاه که به وجود آمده بود از بین رفت و به قیمت مصرف کننده رسید.

طحانپور اظهار کرد: تعداد کل توزیع‌کنندگان لوازم خانگی را ۱۷۰۰ واحد عنوان کرد که حدود ۳۰۰ توزیع کننده پروانه کسب ندارند و به گفته وی این فروشندگانی که پروانه کسب ندارند محصول ایرانی را به اسم محصول خارجی می‌فروشند.

وی افزود: به دلیل وضعیت اشتغال نمی‌توانیم واحد‌های تولیدی بدون پروانه را ببندیم، اما اگر تخلف کنند با آن‌ها برخورد می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار