کد خبر: ۷۱۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 06 February 2019

قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در واکنش به اظهار تردید مطهری در صحت نامه امام به آیت‌الله منتظری و نهضت آزادی  تاکید کرد که نامه های خطاب به مرحوم منتظری و نهضت آزادی متعلق به امام است و هیچ شکی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش «تابناک تهران»؛ از جماران حمید انصاری در پاسخ به اظهارات علی مطهری در زمینه تشکیک انتساب نامه‌های امام خمینی (س) درباره نهضت آزادی و آیت الله منتظری به ایشان، گفت: روز گذشته در کمال ناباوری برادر عزیز جناب آقای علی مطهری در مصاحبه‌ای تصریح کردند که در انتساب نامه معروف به نامه ٦ فروردین متعلق به امام (ره) و خطاب به آیت الله منتظری و هم چنین در انتساب نامه امام (ره) درباره اعضای نهضت آزادی، شک دارند. بیان این مطلب که تا کنون در موارد بسیار توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام مورد تبیین قرار گرفته، آن هم از ناحیه نایب رئیس مجلس بسیار جای تعجب و تأسف دارد.

وی تاکید کرد: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) به عنوان تنها مرجع رسمی برای تعیین اصالت مطالب مربوط به امام (ره) که با دستور و صلاحدید شخص امام (ره) به این عنوان تعیین شده است، بار دیگر اعلام می‌دارد که در انتساب این نامه‌ها به امام خمینی (س) کوچک‌ترین شبهه‌ای وجود ندارد و چنانکه تا کنون و در بیانیه‌های مفصل توضیح دادهایم، این دو مرقومه متعلق به بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (س) است و کمترین شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

انصاری در پایان اظهار کرد: بزرگوارانی که در این امور مهم اعلام نظر می‌کنند، حداقل قبل از اظهار نظر ادله مثبته این امور را بررسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار