وی اظهار داشت: از جامعه روحانیت هم چهار درصد در پست های دولتی مشغول بکار هستند.
کد خبر: ۷۱۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 05 February 2019

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بر اساس مطالعات دقیق علمی نرخ دینداری مردم ایران در طول نیم قرن اخیر 2 برابر میانگین جهانی است.

به گزارش «تابناک تهران»؛ حجت الاسلام حریزاوی روز سه شنبه در همایش استانی فرهنگ سازان و اندیشه ورزان دینی اظهار داشت: دشمن دارد القا می کند که مردم ایران بی دین شدند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مرجع رسمی اعلام نرخ دینداری مردم ایران است، افزود: بر اساس مطالعات دقیق علمی نرخ دینداری مردم ایران در طول نیم قرن اخیر 2 برابر میانگین جهانی است.
حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی یادآور شد: در این پیمایش از 18 هزار نفر نمونه گرفته شده و از هر فرد هم حداقل یکصد سوال پرسیده شده است.
وی با بیان اینکه بعضی ها تصور می کند بی حجابی نشانه بی دینی است که از نظر رهبر معظم انقلاب اینگونه نیست افزود: براساس آمار رسمی حدود 85 درصد خانم هایی که چادری نیستند حجاب را قبول دارند و برای چادری ها احترام زیادی قائل هستند.

 معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن در این اوضاع به دنبال تغییر نظام محاسبه در ایران است و تلاش می کند مسولان و روحانیون نسبت به مردم نا امید شوند.
وی اظهار داشت: اوایل انقلاب دشمن سعی می کرد مسئولان را از مردم جدا و ناامید و اکنون برعکس آن را اجرا می کند.

وی افزود: دشمن القا می کند فساد در ایران سیستمی است در حالیکه این اتفاق امکان پذیر نیست و بر اساس مطالعه انجام شده 98 درصد مسئولان ما پاک دست هستند.

وی اظهار داشت: از جامعه روحانیت هم چهار درصد در پست های دولتی مشغول بکار هستند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز ایران درگیر جنگ‌اقتصادی است و قضیه افزایش قیمت دلار در سال جاری برنامه ریزی شده بود و حال دشمن امنیت غذایی کشور را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی افزود: عده ای شروع به خرید گوسفند و جوجه یک روزه با پرداخت پول نقد در بسیاری از استان ها کردند تا به امنیت غذایی کشور ضربه بزنند.

 
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار