سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید سرمربی تیم ملی ایران باید یک سرمربی با اسم و رسم بزرگ، تجربه بالا و دارای یک برنامه‌ریزی بلند مدت باشد.
کد خبر: ۷۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 05 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ و به نقل از ایسنا، وینگو بگوویچ ، سرمربی گل‌گهر سیرجان، در مورد عملکرد چهار هفته اخیر تیمش در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک اظهار کرد: من از همان روز اول گفتم که باید بازی به بازی جلو رفت و با این وضعیت است که می‌توانید موفق باشید. تلاش من این است که با توجه به این که تیم‌های دیگری مدعی هستند، بتوانیم بازی به بازی بهتر باشیم تا به هدف خود برسیم و موفقیت لازم را کسب کنیم.

او در مورد بازی با آلومینیوم اراک گفت: من دو تا فیلم از بازی‌های تیم آلومینیوم اراک دیدم. این تیم مربی با تجربه‌ای دارد. بازی بسیار سختی خواهد بود. این تیم چند بازیکن خوب دارد. با تمام قدرت و تمرکز در این بازی تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

بگوویچ درباره صدرنشینی و اختلاف ۷ امتیازی با رده دوم جدول گفت: تیم لیورپول در ابتدا با تیم منچستر سیتی اختلاف امتیاز زیادی داشت اما الان اختلاف‌شان به دو امتیاز رسید. ممکن است ما با تیم دوم جدول ۷ امتیاز اختلاف داشته باشیم اما این مساله به هیچ عنوان قابل اعتماد و اعتنا نیست و این تفکر من درایران است و لازم است که بازیکنان، کادر فنی و مدیر باشگاه هم چنین تفکری را داشته باشند. پایان فصل مشخص می‌شود که تیم ما به لیگ برتر صعود کرده یا خیر. قبل از آن به هیچ عنوان هیچ قضاوتی نمی‌توان انجام داد.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در مورد جانشین کی‌روش در تیم‌ ملی ایران گفت: در ابتدا باید بگویم که از این که تیم ملی نتوانست به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و از ژاپن شکست خورد بسیار ناراحت هستم. مسوولان باید در ابتدا یک آنالیز همه جانبه از حضور ۸ ساله داشته باشند تا بشود برای سرمربی آینده ایران برنامه‌ریزی کرد. تیم قطر که امسال قهرمان شد ۸ سال با این بازیکنان و این سرمربی بود و در نهایت توانست مقام قهرمانی در آسیا را به دست آورد. در ایران هیچ‌کس صبر ندارد. دوست دارند در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه بگیرند. بدون یک برنامه‌ریزی بلند مدت نمی‌توانیم موفق باشیم.

او در پایان گفت: برای ایران باید یک سرمربی با اسم و رسم بزرگ، تجربه بالا و با یک برنامه‌ریزی بلند مدت به ایران بیاید. استعداد ایران را هیچ یک از کشورهای آسیایی ندارند. اما برنامه‌ریزی درست نداریم و بدون برنامه‌ریزی، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار