کد خبر: ۷۱۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 04 February 2019

مردی از خواهرش که مادر سالخورده‌اش را با دستمزد 100‌میلیون تومانی نگهداری می‌کرد پس از فوت مادرش به اتهام قتل از او شکایت کرد.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مرد ميانسالي به دادسراي امور جنايي تهران رفت و از خواهرش به اتهام قتل مادرش شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: چند سال قبل پدرم فوت كرد و مادرم تنها شد. از آنجايي كه او زن سالخورده‌اي بود تصميم گرفتيم من و دو خواهرم به نوبت از او نگهداري كنيم تا اينكه مدتي قبل مشكلي براي من پيش آمد كه قادر به نگهداري مادرم نشدم و به همين دليل به دو خواهرم گفتم هركسي از مادر نگهداري كند مبلغ 100‌ميليون تومان كه در حساب مادر است پس از مرگش به او مي‌رسد. ابتدا مدتي يكي از خواهرانم قبول كرد اما پس از چند ماه به خاطر اينكه شوهرش بيماري سرطان دارد از خواهر ديگرم خواست كه نگهداري از مادر را به عهده بگيرد و در نهايت اين خواهرم كه خانه‌اش در شهرستان پاكدشت بود قبول كرد و قرار شد 100‌ميليون تومان پس از مرگ مادرم از حسابش برداشت كنيم و به او بدهيم.

10روز قبل خواهرم بامن تماس گرفت و گفت حال مادر بد است. او گفت چند روزي مادر را در بيمارستاني در پاكدشت بستري كرده است اما حالش بدتر شده و به همين سبب او را براي ادامه درمان به بيمارستاني در تهران آورده است. وقتي به بيمارستان رفتم مادرم فوت كرده بود و تعجب كردم كه چرا خواهرم همان روزهاي اول بستري در بيمارستان را به من خبر نداده بود. وي ادامه داد: خواهرم از همان روز اول فوت مادرم اصرار داشت 100‌ميليون تومان را به حسابش واريز كنم كه به او مشكوك شدم و از پرشكان خواستم جسد مادرم را براي مشخص شدن علت مرگش به پزشكي قانوني انتقال دهند. چند روز بعد پزشكي قانوني اعلام كرد كه آثار ضربات جسم سختي روي سر و بدن مادرم ديده شده است كه احتمال مي‌رود به همين علت فوت كرده‌باشد.

وقتي از خواهرم موضوع را سؤال كردم او مدعي شد كه مادرم به خاطر كهولت سن تعادلش را از دست داده و از روي صندلي به زمين برخورد كرده است و همين موضوع باعث كبودي‌هاي بدن و سر شده است در صورتي كه پزشكي قانوني اعلام كرده بود ضربات وارده به بدن مادرم با ضربات سقوط متفاوت است كه حكايت از اين دارد مادرم مورد اصابت جسم سختي قرار گرفته است. وي در پايان گفت: من به مرگ مادرم مشكوك هستم و احتمال مي‌دهم خواهرم او را كتك زده كه باعث مرگ او شده است و از او شكايت دارم.

پس از طرح اين شكايت پرونده با قرار عدم صلاحيت به دستور بازپرس دادسراي امور جنايي تهران براي ادامه تحقيقات به محل حادثه در شهرستان پاكدشت فرستاده شد. تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.

 javanonline

برچسب ها: قتل تجاوز حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار