به گزارش «تابناک تهران»؛ برنامه خندوانه یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیما در سال‌های اخیر بوده که اتفاقا با بازخورد فراوانی از سوی مخاطبان مواجه شده است. این برنامه ضمن اینکه توانست سرمایه خوبی را برای تلویزیون و سازندگانش عاید کند، همچنین توانست در حوزه برنامه‌سازی هم حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد.

به هر حال نمی‌توان کتمان کرد این برنامه به عنوان یک برنامه پول‌ساز و جذاب برای اسپانسرها به کاراکتر کاریزماتیک و البته تفکرات رامبد جوان برمی‌گردد و قطعا تمام موفقیت‌های این برنامه را رامبد جوان مدیون ذهن خلاق و پر از فانتزی خود و البته اتاق فکر برنامه‌‌اش است.

اتفاقی که به نظر خیلی‌ها غیر منتظره می‌رسد اظهار نظر رامبد جوان برای پایان این برنامه در سال جدید است. او بعد از هفتصد و بیست برنامه تصمیم گرفته است در سال جدید فصل بعدی این برنامه پرمخاطب را تولید نکند تا فرصتی باشد برای دیگر برنامه‌سازان این حوزه که توانایی‌شان را اثبات کنند.

اما نکته اینجاست که رامبد جوان برای چندمین بار است که این خداحافظی را رسانه‌ای کرده و اعلام کرده برنامه خندوانه را ادامه نخواهد داد و همین مسئله باعث شده که برخی تصور کنند این اظهارنظر از سوی او یک بازارگرمی رسانه‌ای است تا مذاق و سلیقه مخاطبان و البته مدیران تلویزیون را رصد کند برای ماندن یا نماندن!

البته در جریان هستیم که شبکه نسیم چند برنامه با فرمت‌هایی شبیه و یا متفاوت با خندوانه در دست پیش تولید مذاکره دارد که قطعا می‌توانند جایگزین‌های خوبی برای خندوانه باشند به شرط آنکه خندوانه (این برنامه جذاب و دوست داشتنی) در اوج خداحافظی کند.