اگر همین روال تخریب، نابودی و برچسب زدن ادامه پیدا کند و برای هر کسی که قبول نداریم، مشکل درست شود، جامعه به سوی سراشیبی می رود.
کد خبر: ۷۱۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 03 February 2019

شروط وزیر کشور خاتمی برای برگشت مردم به سمت نظام!

به گزارش جهان نيوز، «عبدالواحد موسوی لاری»، فعال اصلاح طلب و از عاملان وضع موجود به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با شفقنا در اشاره به پیش بینی خود از آینده انقلاب اسلامی گفته است: اگر بنا باشد این انقلاب بماند که باید بماند، لازم است که برای کاهش فاصله بین ملت و دولت و حاکمیت به معنای عام، چاره اندیشی کرد. اگر بر طبل حذف ها، تهمت ها، تخریب ها و نابودکردن داشته های اجتماعی بکوبند، اگر کارهای اساسی و بنیادی نادیده گرفته شود و به فروعات پرداخته شود، اگر انسان های دون پایه و ضعیف با توانایی های محدود به کار گمارده شوند و از انسان های با فضلیت فاصله بگیریم، جامعه دچار مشکل می شود. بنابراین توجه به اصول و شایسته سالاری اساس کار است، اگر این اتفاق بیفتد و مردم دوباره به سمت نظام برگردند انشاالله که این نظام و انقلاب ادامه خواهد داشت.

او می افزاید: «ولی اگر همین روال تخریب، نابودی و برچسب زدن ادامه پیدا کند و برای هر کسی که قبول نداریم، مشکل درست شود، جامعه به سوی سراشیبی می رود.»

موسوی لاری همچنین می گوید: ما امیدواریم همه ارکان نظام از جمله دولتمردان و مدیران بزرگ جامعه و کسانی که جامعه را در قوای سه گانه (دولت، مجلس و قوه قضاییه) اداره می کنند به این مساله توجه کنند که رمز موفقیت انقلاب حضور مردم بوده و رمز بقای انقلاب اعتماد مردم است. باید از هر آنچه به اعتماد مردم لطمه می زند جلوگیری شود تا رابطه ملت و حاکمیت مجدداً برقرار گردد.

*قبل از موسوی لاری، مرتضی الویری، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران نیز اظهار کرده بود که انقلاب اسلامی به هیچ وجه به اهداف خود نرسیده است و اساساً ای کاش انقاب ۵۷ رخ نمی داد!

فیاض زاهد، فعال اصلاح طلب بعدی است که به تازگی و در آستانه ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اینطور گفته است که اسلام فعلی نظام و حکومت، اسلام امام خمینی نیست.

به گزاره های فوق بایستی صحبت های چند ماه قبل محمدرضا خاتمی و سعید حجاریان را نیز افزود که درباره «فردای براندازی» صحبت کرده و از این گفته اند که اصلاحات در حکومت آینده! نیز خواهد بود و می‌زیَد.

ما قضاوت درباره این اظهارات را بر عهده مخاطبان محترم وا می گذاریم… خاصه اینکه در صحبت های موسوی لاری کدورت مردم از نظام و گسست رابطه میان آنها نیز دیده می شود.

برخی محافل تحلیلی می گویند ستاد اصلاحات همانطور که موسوی لاری نیز گفته است معتقد است نظام اسلامی رو به زوال می رود و از همین رو بایستی از هم اکنون ژست اپوزسیون گرفت و در رخدادی عظیم که پیش لرزه آن در اغتشاشات دیماه ۹۶ رخ داده است؛ حساب خود را با نظام یکسره کرد.

قبل از این، سعید حجاریان نیز وعده مقابله نیروهای امنیتی و مردم و ایضاً انقلابی شدن جنوب تا شمال تهران را نیز داده است!

منبع: مشرق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار