دادستان نیکشهر از حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یکی از واحد‌های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 02 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ محسن گل محمدی دادستان نیکشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از حمله گروهک تروریستی جیش الظلم ، ساعتی قبل به یکی از واحد‌های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد.

وی ادامه داد:در حمله تروریستی به صبحگاه سپاه در نیکشهر تاکنون یک نفر شهید و ۵ نفر زخمی شدند.

وی اضافه کرد:مرتضی علی احمدی در این حادثه  به درجه رفیع شهادت نائل آمد و  ‌‌۵  مجروح این حادثه که حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور بیانیه در کانال تلگرامی‌اش، حمله به مقر سپاه ناحیه شهرستان نیکشهر را بر عهده گرفت.

یک نفر شهید و شش نفر زخمی شدند

محمودر ضا ناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ‌ در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت:حوالی ساعت ۸ صبح امروز، در یک عملیات تروریستی در نیکشهر یک نفر شهید و ۶ نفر مجروح شدند که ازین تعداد ۳نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته و ۳نفر دیگر تحت نظر درحال دریافت خدمات درمانی و مراقبتی هستند.

تلاش‌ها برای دستگیری عاملین کور دل این حادثه ادامه دارد.

اولین تصاویر از حمله تروریستی

فوری: حمله تروریستی در نیکشهر
اولین تصویر از مرتضی علی احمدی شهید حادثه تروریستی صبح امروز نیکشهر را مشاهده می‌کنید.

 
 

حمله تروریستی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
مرگ بر مزدوران و جیره خواران استکبار جهانی درود بر سپاه پاسداران ودرود برهمه دلاوران که در مرزهای دور جلوی این ظالمین را می گیرند تا وارد کشور عزیز ایران نشوند واگرنه همین هست که پایشان به کشور باز شود ناامنی شروع می شود
سیدعلیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
سلام برشهیدی که مانندبی بی دوعالم مظلومانه وغریبانه پرکشید وسلام برمجروحانی که بی صدا وبی هیاهیو مانند اربابشان آقا اباعبدلله حسین زخمی تیر کینه ودشمنی شدند.
دولت مردان عزیز به نظرمن امروز عکس زمینی که خون این عزیزان برروی آن ریخته شده است را چاپ کنیدوبالای سرتان بزنیدوهرساعت به آن نگاه کنید که ببینید هرساعت امنیت شما چقدر ارزش دارد وای ملت عزیزوشهیدپرور بهترنیست کمی تامل وتفکردراین موضوع کنیم تاببینیم انهای که غریبانه خونشان برزمین ریخته شد تا همه مادرامنیت وآسایش زندگی کنیم دشمنان مانیستندوبرای پول برای پاسداری ازانقلاب دراین عرصه پاننهاده اند.
بهتراست کمی درخلوت خود فکرکنیم.
یازهرا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار