اردوی جهادی ارائه خدمات پزشکی با مشارکت سپاه پاکدشت و گروه های جهادی بسیج در بخش مرکزی شهرستان پاکدشت برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 28 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با اعلام این خبر به خبرگزاری صداو سیما گفت:در این طرح یک روزه که همزمان در مدرسه ابتدایی عرفان واقع در بلوار دانش آموز و مدرسه امام هادی(ع) مسکن مهر امام رضا(ع) برگزار شد، خدمات مختلف پزشکی و مشاوره‌ای مانند، پزشک عمومی، تب سنتی، مشاوره مامایی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، تراکم استخوان، آزمایشگاه و حجامت به مراجعه کنندگان ارائه شد.

داود ذوالفقاری افزود: مجموعا در این طرح جهادی بیش از 650 نفر مراجعه کننده داشتیم که بجز انجام آزمایش، کلیه خدمات ارائه شده به این افراد به صورت کاملا رایگان انجام شد.

وی گفت: در صورت نیاز برای پیگیری روند درمان افراد مراجعه کننده، این بیماران تا حد ممکن به صورت رایگان و یا با هزینه ناچیز به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

ذوالفقاری خدمت به محرومان را هدف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: متخصصین که در این طرح با ما همکاری می‌کنند از دانشجویان بسیجی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

وی گفت: این سی و هشتمین اردوی جهادی گروه پزشکی یاس فاطمی در سال 97 بود و تاکنون در مجموع حدود 4هزار و هشتصد نفر در روستاها و مناطق محروم شهرستان پاکدشت از خدمات این جهادگران بسیجی بهره‌مند شده‌اند.

وی در پایان افزود:تصمیم داریم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا قبل از ایام الله دهه مبارک فجر 40 اردوی جهادی خدمات پزشکی در مناطق مختلف شهرستان پاکدشت برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار