کد خبر: ۷۰۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 28 January 2019
زهرا ساروخانی | بی قانون

جسورترین زن ایرانی، الگوی بی قید و شرط زنان و دختران ایران زمین و چه بسا جامعه جهانی، آنکه تک‌تک موجودات زنده به وی حسادت ورزند، استاد دانشگاه، روانکاو، تحلیلگر ارشد مسائل هنری و سیاسی، بازیگر، نمایشنامه نویس، ژورنالیست، فعال حقوق زنان، دارنده دو مدرک فوق لیسانس، مادری مهربان، همسری دلسوز و کلا هرآنچه شما خواسته‌اید، بانو بهاره رهنما (تشویق حضار). ایشون هفته گذشته مصاحبه‌ای با یکی از یادگاران مرحوم هاشمی داشتن. سطح این مصاحبه یه جوری بالا بود که از گاردین تا وال‌استریت ژورنال در به در دنبال خانم رهنما افتادن که مصاحبه‌های جنجالی قرن رو به ایشون بسپارن. توجه شما رو به چند تا سوال مطرح شده از طرف خانم رهنما در این مصاحبه وزین جلب می‌کنم (سوالات واقعی است و دستکاری نشده، به گیرنده‌های خود دست نزنید):

۱ - شما در خانواده‌تان شبیه‌ترین فرد به آقای هاشمی هستید. به نوعی انگار پسر ایشان بودید. نظرتان چیست؟
پاسخ یکی از متخصصان ژنتیک از دانشگاه هاروارد: ما ژنی رو کشف کردیم که تا حالا پشت دیوار قایم شده بود و فهمیدیم که فقط پسرا شبیه پدر‌ها می‌شوند.

۲- هر مردی اگر یک قطره خون ایرانی در درونش باشد، دوست دارد که زن را در خانه داشته باشد.
پاسخ یکی از مردانی که دو قطره خون ایرانی در درونش بود: راس میگه، زن را در پستوی خانه نهان باید کرد.

۳- به عنوان کسی‌که یکی از تحصیلاتم رشته حقوق بوده...
سوال معلم پایه اول کلاس گل‌های خندان الف: حقوق قضایی یا غذایی؟

۴- در فیلمی که درباره شما ساخته‌اند، سکانس پیاز خردکردن‌تان را دیدم، آشپزی‌تان هم حرفه‌ای بود.
پاسخ ساناز به نمایندگی از سانیا: برگ‌هایم! پیازهایم! دست‌پخت‌هایم!

۵- پس از رای نیاوردن در مجلس ششم، شما این انتخاب را داشتید که کاملا زن خانه باشید. آشپزی کنید، بچه‌ها را به تفریح و ورزش ببرید. بروید دفتر همسرتان و دکورش را عوض کنید. صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله خانواده سبز: دیگه حتی مجله ما هم فهمیده نباید از این حرفا بزنه. باز هرجور صلاح روزنامه شرقه.

۶- نکته مهم و جذاب دیگر این بود که به عنوان یک زن خواهان امتیاز ویژه‌ای نیستید در عین حال نمی‌خواهید امتیاز ویژه‌ای را نیز از دست بدهید.
بیانیه جمعی از فیلسوفان تحلیلی و قاره‌ای: با سلام. همانا کمر تناقض بارانداز شد. خدانگهدار.

۷- یک زن باید از خیلی از شرایط خانوادگی‌اش بگذرد برای اینکه بازیگر شود.
پاسخ رییس اینستاگرام: البته مورد داشتیم طرف از بازیگری زده واسه شرایط مالی خانواده‌اش. مثلا تبلیغات تاج عروس تا ایمپلنت دندون و کیف مجلسی و پیتزای فلان رستوران و مانتوی فلان برند و...

۸- در فیلم سکانسی هست که شلوار سفید پوشیده بودید.
استوری مزون لاریسا: مزون لاریسا تنها وارد کننده شلوار سفید ترک، مورد پسند و توجه بانو بهاره رهنما.

در ادامه نظر پنج تن از سلبریتی‌ها رو درباره این مصاحبه پرسیدیم:
سحر. ق: چقدر این خانم قیافه‌شون آشناست. عه، آهان، بهاره رهنما، دختر مرحوم حاتمی، همسر قبلی تام کروز. عاخی، چقدر عوض شده. من فیلم تایتانیکش رو خیلی دوست داشتم، خیلی منقلب شدم وقتی دیدم.

حسام. ن. ص: با پیگیری‌هایی که کردم، قرار شد دفعه بعد احمد پورمخبر به جای خانم رهنما مصاحبه بگیرند.

نوید محمدزاده: سمیه مصاحبه نگیر، اگه می‌گیری بعدش استوری نذار. اگه می‌ذاری فائزه رو فائضه ننویس. اگه بنویسی مردم نمی‌گن این چقدر ژورنالیسته، میگن مشکل از ماست که بچه بودی بهت دیکته نمی‌گفتیم.

رضا رشیدپور: من همین‌جا از خانم رهنما دعوت می‌کنم بیان تو برنامه «من» و پیرامون این مساله مهم و حیاتی به ملت عزیز و نازنین ایران توضیح بدن.

پیمان یوسفی: مع الاسف نشریات کثیرالانتشار من حیث‌المجموع در بحران مالی هستند و بدان سبب اندر حکایات جلب مخاطب، به اعمال محیرالعقول و عجایب‌الفعول روی می‌آورند.

استاد اباذری (استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران/کسی که سخنانش بعد از فوت مرتضی پاشایی سر و صدا کرد): ایشان پس از شنیدن همزمان اسامی هاشمی- روزنامه شرق- بهاره رهنما، سر در جیب گریبان فرو برده و به کوه و بیابان پناهنده شدند. تا این لحظه خبری از ایشان در دسترس نیست.
برچسب ها: بهاره رهنما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار