شهردار اسلامشهر با رد این وعده که پروژه مترو اسلامشهر یک‌ساله به اتمام می‌رسد افزود: قرارداد ما برای حفاری 3 ساله است و بعد انجام حفاری وارد مرحله ریل‌گذاری ،برق‌کشی و سیگنال گذاری خواهیم شد که هرکدام از مراحل زمانبندی خاص خود را دارد.
کد خبر: ۷۰۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 27 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ حسین طلا شهردار اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه دستگاه حفاری در بهترین شرایط ماهی 300 تا 400 متر پیشروی دارد افزود: مجموع پروژه حفاری مترو اسلامشهر 10.5 کیلومتر است که فاز اول آن از مترو آزادگان تا محل کارگاه پروژه در تقاطع آزادگان و آیت‌الله سعیدی و فاز دوم آن از آیت‌الله سعیدی تا میدان نماز است.

شهردار اسلامشهر با رد این وعده که پروژه مترو اسلامشهر یک‌ساله به اتمام می‌رسد افزود: قرارداد ما برای حفاری 3 ساله است و بعد انجام حفاری وارد مرحله ریل‌گذاری ،برق‌کشی و سیگنال گذاری خواهیم شد.

وی افزود: هنوز قراردادی برای احداث ایستگاه‌های مترو اسلامشهر منعقد نشده است ولی پیش‌بینی می‌شود حدود 24 ماه زمان برای ایستگاه‌های این مسیر نیاز باشد.

طلا ادامه داد: ما از اهمیت این پروژه برای مردم اسلامشهر آگاه هستیم و شهرداری تمام تلاش خود را برای رفاه مردم این منطقه می‌کند اما این پروژه زمان‌بر است و نباید انتظارات غیرمنطقی در رابطه با پروژه‌ای به این وسعت داشت.

این مقام مسؤول مبلغ قرارداد حفاری فاز اول و دوم این طرح را 4550 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هنوز هیچ قراردادی برای مراحل دیگر منعقد نشده است و برای مراحل ریل‌گذاری، برق‌کشی و احداث ایستگاه‌ها نیازمند تخصیص بودجه از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هستیم.

برچسب ها: متروی اسلامشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار