مدير جهاد کشاورزي آمل از برگزاري مراسم گراميداشت سي و هفتمين سالگرد حماسه 6 بهمن 1360 آمل در اين مديريت خبر داد.
کد خبر: ۷۰۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 26 January 2019

مدير جهاد کشاورزي آمل از برگزاري مراسم گراميداشت سي و هفتمين سالگرد حماسه 6 بهمن 1360 آمل در اين مديريت خبر داد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان آمل ، سيد حسين اسلامي اظهار کرد: مراسم گراميداشت سي و هفتمين حماسه 6 بهمن سال 1360 آمل با حضور حسينيان نماينده ولي فقيه در سپاه آمل، مسوولين و کارکنان مديريت و مراکز هشت گانه جهاد کشاورزي، جمعي از فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج ادارات اين شهرستان در محل مديريت جهاد کشاورزي شهرستان آمل برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام حيدري مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در مديريت جهاد کشاورزي شهرستان آمل، حماسه 6 بهمن سال 60 آمل را حماسه بزرگ و بيادماندني تاريخ ايران اسلامي دانست که بايستي براي نسل هاي آينده بازگو شده و به يادگار بماند.

حسينيان نماينده ولي فقيه در سپاه آمل با بيان اينکه حماسه 6 بهمن، مهمترين حماسه انقلاب اسلامي است که در وصيت نامه سياسي الهي حضرت امام (ره) به آن اشاره شد، گفت: نام آمل و مردم آن و حماسه بزرگ و بيادماندني آن بايستي براي همه نسل ها بازگو شود.

وي تصريح کرد: امروز بيداري کشورهاي منطقه خاورميانه و آفريقا و خيزش هاي اسلامي آنان همه به تأسي از انقلاب اسلامي و همسو با مردم ايران اسلامي است.

حسينيان به خدمات جهاد سازندگي، سنگرسازان بي سنگر در جبهه هاي جنگ تحميلي و سازندگي و عمران و آباداني کشور اشاره کرد و بهترين الگو و روحيه براي خدمت به مردم را، الگو و روحيه جهادي برشمرد.

نماينده ولي فقيه در سپاه آمل در پايان خاطرنشان کرد بايستي حماسه 6 بهمن سال 60 را به عنوان يک نماد و حماسه و واقعه تاريخي دنبال کرده و آنرا براي نسل هاي آينده به عنوان يک الگو ترسيم و بازگو کنيم.

در اين مراسم از مقام شهيد احسان طاهري از همکاران جهاد که در حماسه 6 بهمن 60 به درجه رفيع شهادت نائل گرديد، تقدير شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار