سیب زمینی شکم پر از جمله غذا‌های لذیذ و پرطرفدار است که با دستور پخت‌های مختلفی آماده می‌شود مخصوصا دستور سوسیس چوریزو و پنیر!
کد خبر: ۷۰۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 26 January 2019
دستورالعمل سیب زمینی شکم پر با پنیر و چوریز ساده و آسان است تا بسته به آنچه که دوست دارید تهیه کنید، شاید این رسپی با یک سوال ساده و هوشمندانه شروع شود:چه کسی سیب زمینی با پنیر و چوریز را دوست نخواهد داشت؟

آن‌ها بو و طعم باور نکردنی دارند. نکته خوب این است که اگر فردی نیستید که دوست داشته باشید زیاد آشپزی کند و یا در آشپزخانه گرم مدت طولانی بماند، نگران نباشید، زیرا این دستورالعمل فقط خوش مزه نیست.

همچنین بسیار ساده است. در ۲۰ تا ۳۰ دقیقه غذا آماده می‌شود، امروز در این بخش یاد می‌گیرید چطور سیب زمینی شکم پر درست کنید، سیب زمینی آنقدر متنوع است که خوب است ایده‌هایی مثل این داشته باشید.


سیب زمینی شکم پر پنیر و چوریز یک روش بسیار توصیه شده برای یک وعده غذای خوب با مقدار مناسب کالری، کربوهیدرات‌ها و انرژی است - تمام این مواد غذایی را در منزل دارید به علاوه، مانند تمام دستور العمل‌های خوب، این یکی به شما این امکان را می‌دهد که از خلاقیت استفاده کنید.

تغییرات کمی ایجاد کنید و یا مواد اولیه را به دل خواه اضافه کنید. مهم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد. پس، به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چطور آن را درست کنید.
چگونه سیب زمینی شکم پر با پنیر و چوریز درست کنیم؟

این یک دستور العمل اساسی است و می‌توانید آن را اضافه یا تغییر دهید. وقتی اولین لقمه را می‌خورید، خواهید دید که این کار به زحمتش می‌ارزد.

مواد لازم

۸ عدد سیب زمینی بزرگ (۱ کیلو)
۴ تکه چوریز (۴۵۰ گرم)
۱ قاشق سوپ خوری فلفل سیاه (۱۵ گرم)
۲ عدد ساقه کرفس خرد شده
۱ قاشق سوپ خوری پونه (۱۵ گرم)
۱ قاشق سوپ خوری نمک (۱۵ گرم)
۱ / ۲ فنجان پنیر خامه‌ای (۱۰۰ گرم)
یک فنجان خامه شیرین (۲۰۰ گرم)
۱ / ۲ پیمانه پنیر موزرلا (۱۰۰ گرم)
۲ عدد تره فرنگی خرد شده

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

با شستن سیب زمینی شروع کنید. همه کثیفی‌ها را تا جایی که می‌توانید بشویید به یاد داشته باشید سیب زمینی جز سبزیجات ریشه‌ای است، بنابراین این مرحله بسیار مهم است.

سپس قابلمه کوچکی را با آب و کمی نمک پر کنید و سیب زمینی پوست نکنده را اضافه کنید. تا زمانی که نرم شوند روی حرارت متوسط بپزید.


در همین حال، چوریز را تکه تکه کنید. مقداری روغن به ماهی تابه اضافه کنید، زمانی که گرم، شد چوریز را سرخ کنید. برای طعم دادن سیر، پونه کوهی، نمک و فلفل را اضافه کنید.

سپس خامه شیرین و پنیر خامه‌ای را با چوریز به ماهی تابه اضافه کنید. به خاطر داشته باشید، این کار احساس سیری به شما می‌دهد، پس مطمئن شوید که خوب و خوشمزه است. میزان چاشنی را هر چه می‌خواهید تنظیم کنید.


در حال حاضر، سیب زمینی باید نرم و آماده باشد. آن‌ها را از روی آب بردارید و بگذارید کمی خنک شود. سپس پوست آن را بکنید. حالا یک سوراخ کوچک در وسط هر سیب زمینی ایجاد کنید و از یک قاشق کوچک برای خالی کردن وسط آن استفاده کنید.

هر سیب زمینی را با مخلوط پنیر و چوریز پر کنید. روی آن پنیر موزرلا بریزید ۵ دقیقه یا تا زمانی که ذوب شود بپزید.
منبع: نمناک
 
برچسب ها: طرز تهیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار