کد خبر: ۷۰۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 15 January 2019

 

قبل از اعزام بازیکنان پرسپولیس به اردوی دوحه قطر، برانکو به شاگردانش گفته بود باید منتظر تمرینات سنگین و پرفشاری در این اردو باشند.

فرهیختگان: قبل از اعزام بازیکنان پرسپولیس به اردوی دوحه قطر، برانکو به شاگردانش گفته بود باید منتظر تمرینات سنگین و پرفشاری در این اردو باشند. بازیکنان هم که به تمرینات سخت مارکو عادت داشتند می‌دانستند این مربی کروات نقشه‌های زیادی برای آماده‌سازی آنها در این اردو کشیده است.

تمرینات سنگین و سخت در دوحه آغاز شد، برانکو هر روز فشار تمرینات را بیشتر کرد تا تیمش در آستانه نیم‌فصل دوم لیگ برتر به اوج آمادگی برسد. در این بین، بازی‌های تدارکاتی هم برای تیمش در نظر گرفت تا بازیکنان در کنار تمرینات سخت بدنی، کار با توپ هم انجام دهند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

اولین بازی یوپن بلژیک بود که برانکو در ابتدا راضی به انجام این بازی نبود، اما درنهایت با صحبت مسئولان باشگاه راضی شد تیمش را در این بازی به میدان بفرستد. این بازی درنهایت به سود پرسپولیس به پایان رسید، اما مصدومیت محسن ربیع‌خواه این برد را برای پرسپولیسی‌ها تلخ کرد.

ربیع‌خواه که چند ماهی است بعد از عمل رباط صلیبی به میدان بازگشته بود، حالا با کشیدگی همسترینگ روبه‌رو شده و شاید دو هفته تا یک ماه از میادین به دور باشد. هرچند قرار است امروز از پای مصدومش MRI گرفته شود تا میزان دقیق مصدومیت و طول درمانش هم مشخص شود.

دردسر بزرگ به خاطر ربیع‌خواه

وضعیت ربیع‌خواه الان برای پرسپولیسی‌ها خیلی مهم است. این تیم باید ۱۱ بهمن در جام حذفی و در شهر رشت به مصاف سپیدرود برود، همین موضوع اهمیت رسیدن ربیع‌خواه را بیشتر از هر زمانی می‌کند. اگر پرسپولیس بخواهد با همین وضعیت به مصاف سپیدرود رشت برود، عملا هیچ‌هافبک دفاعی تخصصی برای این بازی مهم نخواهد داشت؛ کمال کامیابی‌نیا به دلیل محرومیتی که از بازی با سپاهان گریبانش را گرفته، در این بازی غایب خواهد بود.

البته کامیابی‌نیا به دلیل کارت قرمزی که در این بازی گرفته بود، در بازی با پارس‌جنوبی جم غایب بود و حالا با رای کمیته‌انضباطی بازی با سپیدرود را هم از دست داده است. در این شرایط نبود ربیع‌خواه به دلیل مصدومیت هم کار سرخ‌های پایتخت را سخت‌تر از قبل خواهد کرد.

نادری، تنها گزینه احتمالی برانکو

از طرف دیگر احمد نوراللهی دیگر هافبک دفاعی تیم پرسپولیس همراه با تیم ملی در امارات به سر می‌برد و درصورتی که تیم ملی کشورمان راهی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شود که البته احتمال آن هم کم نیست، این بازیکن هم همراه با پرسپولیس برای بازی با سپیدرود نخواهد بود.

با نبودن ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا، برانکو عملا بازیکن دفاعی تخصصی در خط هافبک تیمش نخواهد داشت. این موضوع بدون‌شک پرسپولیس را در این بازی حساس دچار مشکل خواهد کرد. شاید برانکو در این شرایط مجبور باشد در این بازی محمد نادری را که پست تخصصی او دفاع چپ است، در پست غیرتخصصی به کار بگیرد.

امید کم برای تغییر زمان بازی

از همان زمانی که تاریخ بازی پرسپولیس و سپیدرود در جام حذفی اعلام شد، هواداران این تیم به زمان برگزاری بازی در تاریخی که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد، اعتراض کردند اما این زمان تغییری نکرد و به احتمال فراوان تغییری هم نخواهد کرد. با این شرایط نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس و برانکو احتمالا با یک چالش مهم آغاز خواهد شد، مگر اینکه ربیع‌خواه شرایطی داشته باشد که بتواند زودتر از تاریخ اعلام‌شده به میدان برگردد. البته تجربه نشان داده برانکو در این شرایط کمتر حاضر به ریسک کردن می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار