نماینده ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید منطقه ویژه اقتصادی پیگیری شود چراکه با ابلاغ منطقه ویژه اقتصادی برای این شهرستان درآمدهای مالی فراوان و حضور سرمایه‌گذاران مختلف را در منطقه در بر خواهد داشت.
کد خبر: ۷۰۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 13 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سید حسین نقوی حسینی شب گذشته در نشست صمیمی و رفع مشکلات شهرستان ورامین که با محوریت فرمانداری و با دبیرخانه‌ای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه را به فال نیک می‌گیریم چراکه هر اقدامی در جهت همدلی و اتحاد اعضای شورای این جلسه صورت گیرد باعث پیشرفت شهرستان است.

وی گفت: در ابتدا باید ظرفیت‌های جوانان شهرستان ورامین که در بدنه دولت و نظام مسؤولیتی دارند شناسایی شود تا از ظرفیت‌های این جوانان به نحو احسن استفاده کرد تا جهش خوبی در جهت پیشرفت و توسعه صورت گیرد.

نقوی حسینی افزود: بعد از شناسایی نفرات برتر جلسه‌ای در شهرستان ورامین صورت گیرد، چراکه هر اقدامی که قرار است برای دشت ورامین انجام شود چراکه جلسه و تصمیم‌گیری در تهران هیچ دستاوردی برای ورامین نخواهد داشت.

وی از تشکیل مجمع ورامینی‌های در دشت ورامین خبر داد و بیان داشت: باید جوانان ورامینی شاغل در بدنه دولت و نظام شناسایی و این جلسه تشکیل شود و برگزاری این جلسات و این مجمع با محوریت فرمانداری باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره به دو امتیاز ویژه که به ورامین داده‌شده است، گفت: شهرستان ورامین سه امتیاز ویژه داشت که از این ویژگی‌ها فقط یک مورد محقق شده است، باید منطقه ویژه اقتصادی پیگیری شود چراکه با ابلاغ منطقه ویژه اقتصادی برای این شهرستان درآمدهای مالی فراوان و حضور سرمایه‌گذاران مختلف را در منطقه در بر خواهد داشت.

نقوی حسینی تأکید کرد: موضوع سوم پیگیری فرمانداری ویژه است که همه اقدامات آن انجام‌شده و بنده در آخرین کمیسیون‌های تخصصی وزارت کشور حضور پیدا کردم و توضیحات لازم را در خصوص دشت ورامین ارائه شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس خاطرنشان کرد: در دولت قبلی هیچ‌گونه تقسیماتی کشوری صورت نگرفت ولی در این دولت تقسیمات کشوری شروع به کارکرده و با پیگیری‌های شهرستانی و اتحاد و همدلی این امر که از مطالبات مردم شهرستان است محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: با پیگیری‌های مناسب می‌توان حضور سرمایه‌گذاران را به شهرستان باز کرد که حضور سرمایه‌دار و تولیدکننده باعث پیشرفت شهرستان می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار