در رقابت‌های لیگ برتر والیبال انجام می شود؛
کد خبر: ۷۰۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 13 January 2019
مصاف حساس و دیدنی شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در هفته هجدهم

ورامین- لیگ برتر والیبال امروز با ۶ دیدار پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها تیم والیبال شهرداری ورامین صدرنشین این لیگ در خانه به دیدار شهرداری ارومیه می رود.

به گزارش «تابناک تهران»؛ هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر والیبال بعد از ظهر یکشنبه ۲۳ دی ماه در شهرهای اردکان، اراک، تهران، اردمیه و آمل برگزار می شود.

در یکی از حساس ترین این بازی ها و در ورامین، شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۶ به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

در پایان هفته هفدهم مسابقات هر چند شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ در برابر کاله آمل مغلوب شد و تاکنون در رتبه ۱۱ جدول رده بندی قرار دارد، اما ارائه یک بازی منطقی در برابر تیم کاله نشان داد، نباید ارومیه ای ها را دست کم گرفت، چرا که شهرداری ارومیه تیمی حرفه ای و کاربلد و از مدعیان و پایه های هرسال لیگ برتر والیبال و تهدیدی برای هر تیم دیگری است و امروز ورامینی ها بازی راحتی را پیش رو ندارند.

سختی مسابقه امروز شهرداری ورامین در حدی است، که سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: هرچند شهرداری ارومیه در لیگ امسال نتایجی در حد نام ارومیه کسب نکرده، اما این تیم هرگز حریف از پیش بازنده ای نبوده است.

رحمان محمدی راد اضافه کرد: هدف اصلی مان تداوم صدرنشینی است و در این مسیر اگر نتوانیم ۳ امتیاز مسابقه برابر شهرداری ارومیه را کسب کنیم، بدون شک کار سختی خواهیم داشت، برای همین باید هر ۳ امتیاز این مسابقه خانگی را کسب کنیم، تا با تداوم حضور در صدر جدول، بازیکنان ما با انگیزه بیشتری ادامه لیگ را طی کنند و بتوانیم به هدف مان برسیم.

حضور در ورزشگاه شهید گلعباسی برای هر تیمی ترسناک است

ارومیه ای ها از ۱۵ مسابقه خود ۳ برد و ۱۲ باخت به دست آوردند و یک هفته را نیز استراحت کردند و در هفته گذشته نیز به سختی به کاله باختند، حالا این تیم با قدمت می داند، اگر بخواهد از نام ارومیه دفاع کرده و موقعیت خود در جدول را بهبود بخشد، چاره ای جز پیروزی در مسابقه آتی ندارد و همین امر انگیزه آن ها را در یک دیدار مقابل ورامین چند برابر کرده است.

آن ها می خواهند با خلق یک شگفتی صدرنشین لیگ برتر را شکست دهند، کاری که البته چندان ساده نیست، چرا که ورامینی ها تاکنون در لیگ امسال در خانه نباخته اند، اما باید بدانند مسابقه سختی در برابر شهرداری ارومیه با انگیزه پیش رو دارند.

ورامینی ها تاکنون نشان دادند، که تیم قدرتمندی دارند و برای هر بازی برنامه ای خاص همان مسابقه را طراحی می کنند، حال در روزی که خودروسازان در تهران به مصاف هم می روند و پیکان تهران به عنوان تیم دوم جدول رده بندی و با ۳ امتیاز کم تر در تعقیب شهرداری ورامین برای صدرنشینی است، « قصد ندارد، کار را به تقدیر بسپارد. » این جملات را کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین به خبرنگار مهر گفت و افزود: نباید هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم، چرا که رقابت با پیکان تهران برای صدرنشینی تنگاتنگ است.

احسن الله شیرکوند اضافه کرد: این که تیمی را دست کم بگیریم، تنها ما را از اهدافمان دور می کند، به همین دلیل است، که در بازی امروز تنها برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی گفت: قدرت ما در خانه بسیار بیشتر از مسابقات خارج از خانه است و دلیل این امر اشتیاق و شور هواداران و حضور آن ها برای تشویق تیم است، که در ورزشگاه شهید گلعباسی لرزه بر اندام هر حریفی می اندازد و برای تیم ها ترسناک است.

حال باید منتظر ماند و دید، آیا تیم رحمان محمدی راد در برابر شهرداری ارومیه چه نتیجه ای کسب خواهد کرد و آیا نوار بدون باخت بودن شهرداری ورامین در خانه و در برابر خیل عظیم هواداران همچنان ادامه خواهد یافت و یا نتیجه ای دیگر رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار