بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی تهران بزرگ؛
مسئول سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی تهران بزرگ گفت : به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) از 25 نفر از همسران و مادران جانبازان تجلیل شد.
کد خبر: ۷۰۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 13 January 2019
به گزارش «تابناک تهران»؛ سرهنگ پاسدار مسعود طلوعی در حاشیه همایش بانوی مقدس در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این همایش به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) برگزار شد و هدف از آن تجلیل از همسران و مادران جانبازان و شهدا بزرگوار است.
وی با بیان اینکه امسال این چهارمین همایشی است که به همین منظور برگزار می شود، گفت : علاوه بر تجلیل از همسران و مادران جانبازان و شهدا ، صد نفر از جانبازان را نیز به مشهد مقدس فرستادیم و از آنها نیز به صورت ویژه تجلیل شد و طی یک ماه گذشته نیز دو بار از آسایشگاه شهید بهشتی بازدید کردیم .
همچنین خانم بهشتی مسئول بسیج خواهران سازمان اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی تهران بزرگ در مصاحبه با خبرنگار ما افزود : این مراسم به منظور گرامیداشت مقام شامخ پرستاری با عنوان پرستاران گمنام برگزار شد و هدف از آن نیز تجلیل از همسران و مادران جانباز بالای 70 درصد است که پرستاری از این بزرگواران را بر عهده دارند.
وی گفت : همان گونه که حضرت زینب (س) با صبر و استقامت و صبوری توانستند نهضت عاشورا را به سرانجام برسانند ، این بانوان عزیز نیز بعد از هشت سال دفاع مقدس ، پرستاری از جانبازان دفاع مقدس را بر عهده گرفتند و الحمدلله با استقامت و صبوری این ماموریت را به سرانجام می رسانند.
بهشتی افزود : همچنین از همسران و مادران جانبازان و شهدای مدافع حرم و جانبازان مدافع حرم تجلیل شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار