بانوی کارمند اداره آب از طریق سامانه "حامی آرزوها" آرزوی ۳۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان‌های البرز و تهران را برآورده کرد.
کد خبر: ۷۰۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 09 January 2019

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، خانم خاکپور، حامی طرح اکرام ایتام بابیان اینکه از سال‌ها پیش درزمینه حمایت از ایتام با کمیته امداد همکاری می‌کند گفت: سال گذشته با دیدن برنامه ماه‌عسل شبکه سه سیما آشنایی بیشتری نسبت به موضوع حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد و اثرات مثبت آن پیدا کردم و تصمیم داشتم همکاری خودم را افزایش دهم تا اینکه از طریق سامانه پیام کوتاه حامیان این نهاد پیامکی برایم آمد که در آن سایت حامی آرزوها (Hamiarezooha.ir) را برای برآورده کردن آرزوهای ایتام معرفی کرد.

وی افزود: من به این سایت مراجعه کردم و دست‌نوشته ایتام را خواندم و دیدم با چه چیزهای کوچکی دلشان شاد می‌شود. بنابراین در طول این چند ماه به یاری خدا و حمایت و تشویق همسرم توانسته‌ام آرزوی ۳۵ یتیم را برآورده کنم. شاید باورش سخت باشد ولی برکت این کار را در زندگی‌ام می‌بینم و احساس می‌کنم ندایی از درون مرا به سمت ایتام می‌کشاند. لذت معنوی و حال خوب من آن موقع کامل شد که مددکار کمیته امداد عکس‌های لحظه تحویل هدایا به ایتام را برایم فرستادند. هدیه کوچک من دنیایی از شادی را برای یک کودک فراهم کرد.
بانوی نیکوکار و حامی ایتام ادامه داد: من درگذشته مشکلات مالی زیادی داشتم ولی از هنگامی‌که حمایت از ایتام را بر عهده گرفتم توجه خداوند به همه مسائل زندگی‌ام را به‌وضوح می‌بینم و این برکات و حال خوب را مدیون ایتام هستم. سعی می‌کنم پس‌ازاین هم هرزمان خداوند به من پولی عنایت کرد و توفیقی عطا فرمود برای این فرشته‌های آسمانی هزینه کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار