پردیس- مدیر عامل شرکت عمران پردیس از احضار ۲ پیمانکار متخلف مسکن مهر پردیس به دادستانی در هفته گذشته خبر داد و گفت: به طور جدی پیگیر برخورد با پیمانکاران متخلف هستیم.
کد خبر: ۷۰۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 08 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ مسکن مهر پردیس در شهر جدید پردیس در نزدیکی تهران بنا شد، که در ابتدا قرار بود ۵۰ هزار واحد در آن احداث شود اما پس از آغاز اجرای طرح مسکن مهر، این برنامه‌ریزی به ۸۲ هزار واحد ارتقا یافت.

در حال حاضر برخی مشکلات زیربنایی و نیز بافت زمین این مسکن مهر سبب ایجاد رکود در اتمام این پروژه به عنوان مسکن مهر پایتخت ایران شده است.

در این پروژه ها تهیه و اجرای طرح های شهرسازی، معماری، نقشه کشی تفکیکی، آماده سازی و سایر اقدامات اجرایی و ساختمان های لازم در زمینه های تامین شده و یا از طریق خریداری، تملک، اجاره و صلح حقوق بر اساس آیین نامه های مصوب مجمع عمومی و همچنین تهیه و اجرای طرح های سیویل، تاسیسات و تسهیلات شهری و رفاهی و خدمات بازرگانی و .... بر عهده شرکت عمران پردیس است.

این شرکت به تازگی با تغییر و تحول در مدیریت مواجه شده است، به همین دلیل برای دریافت پاسخ به سوالات مردم به سراغ «مهدی هدایت» مدیر عامل جدید این شرکت رفتیم و از او پرسیدیم مشکلات فاضلاب فازهای ۱۱ و ۸ سبب ایجاد معضلاتی برای متقاضیان شده، در این ارتباط چه اقداماتی انجام شده و چه برنامه هایی دارید؟

مهدی هدایت: حل مشکل فاضلاب های مذکور از اهم موضوعات شرکت عمران است، این بحث در ۲ بازه زمانی کوتاه مدت و بلند مدت باید حل شود، که برای بازه زمانی کوتاه مدت انتقال فاضلاب های فاز ۱۱، ۹، ۵، ۸ به تصفیه خانه فعلی پردیس مد نظر است که حدود ۵ سال با این شیوه می توان مشکل را حل کرد و در کنار آن بحث بعدی ساخت تصفیه خانه مسکن مهر جزء اولویت های ما قرار دارد.

* ساخت تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر پردیس چه زمانی آغاز می شود؟

برای ساخت فاضلاب مسکن مهر به محض این که مصوبه محیط زیست را بگیریم در اسرع وقت عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه مسکن مهر را آغاز می کنیم.

*برخی از متقاضیان از خدمات روبنایی فازهای ۱۱ و ۸ نیز گلایه مند هستند، در این خصوص چه برنامه ای دارید؟

برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم، در مهم ترین محلات مراکز تجاری، فرهنگی، درمانی، مذهبی و آموزشی ایجاد کنیم و خدمات اولیه را به ساکنین ارائه دهیم.

* اما بحث داغ امروز مسکن مهر پردیس برخورد جدی و قانونی با پیمانکاران متخلف است، در این مورد چه طرحی در نظر دارید؟

به دلیل همکاری و ارتباط خوبی که با دادستان شهرستان پردیس برقرار کردیم، جهت احقاق حقوق متقاضیان، پیمانکاران متخلفی که پول های مردم را گرفته بوده و به تعهداتشان عمل نکردند، طی ۲ هفته گذشته احضار شدند، که در این راستا شاهد احضار ۲ نفر از این پیمانکاران به دادگاه بودیم.

به طوری جدی پیگیر پرونده متخلفان هستیم و اعتقاد داریم با ورود دستگاه قضایی به این موضوع روند اجرایی پروژه ها نیز بهتر خواهد شد.

* برخورد با این افراد خللی در ادامه روند ساخت پروژه هایشان ایجاد نمی کند؟

خیر، این افراد به سرعت حذف و سازنده جدید جایگزین آن می‌شوند و این برخوردها در تفاهم نامه‌های سه جانبه که بین شرکت عمران، سازنده و بانک به امضا رسیده، پیش‌بینی شده است.

ما می توانیم، تا با سازنده‌هایی که به تعهداتشان عمل نکرده‌اند، برخورد کنیم و این کار را نیز در جهت تامین منافع مردم انجام خواهیم داد.

* تحویل واحدهای پروژه نیلگون صفا در فاز ۸ پردیس چه زمانی صورت می گیرد؟

برای تکمیل واحدهای افتتاح‌شده تاکید کردیم و تلاش سازنده این پروژه نیز این است، که موارد باقی‌مانده جهت تحویل واحد به متقاضیان انجام و معضلات تحویل شود و از امروز تحویل به مالکان آغاز شده است.

هم اکنون بلوک‌های ۱۳۹ تا ۱۴۴ آماده تحویل است و متقاضیان می‌توانند نسبت به تحویل گرفتن واحدهای خود اقدام کنند.

طیبه دادره

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار