معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واحد علوم و تحقیقات خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 08 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وضعیت مصدومان نسبت به روزهای گذشته خیلی بهتر شده است و امیدواریم که مصدومان به بهبودی کامل برسند.

وی افزود: در حال حاضر 11 نفر از مصدومان در بیمارستان ها بستری هستند و 14 نفر از مصدومان در روز های گذشته از بیمارستان های مختلف مرخص شده اند.

دکتر محسن نفر ادامه داد: از 11 مصدومی که در بیمارستان ها بستری هستند تنها یک دانشجو سطح هوشیاری پایینی دارد و امیدوارم که وضعیت این دانشجو مصدوم به ثبات و به بهبودی برسد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا خواسته این مصدومان را اجابت کنیم و سعیمان بر این است که حمایت های لازم را از این عزیزان انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت از مصدومان پس از ترخیص از بیمارستان اظهار داشت: بعضی از مصدومان که به پرستار و کاردرمان داشته باشد برای آنها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا هرچه زودتر مصدومان به وضعیت ایده آل برسند.

دکتر نفر عنوان کرد: وضعیت تمام مصدومان رو به بهبود است و هر کدام از مصدومان بخواهند با دستور پزشک به بیمارستان خصوصی منتقل خواهند شد و دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از دانشجویان مصدوم دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها: علوم و تحقیقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار