فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی سارق حرفه‌ای که با حفر تونل 70 متری اقدام به سرقت از فرآورده‌های می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 08 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین با اعلام خبر دستگیری یک سارق فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: طی تحقیقات پلیس که در منطقه حوالی روستای گلزار صورت گرفت مشخص شد که در این منطقه تردد تانکرهای نفت‌کش و تانکرهایی سوختی که در پشت خودروهای نیسان هست در منطقه زیاد شده است.

ناظری در ادامه گفت: با تحقیقات و گشت‌های شبانه مشخص شد که هیچ خودروی در منطقه سوخت تخلیه نمی‌کند و بعد از تحقیق و تفحص مشخص شد که فرد سارق که صاحب چهار دیواری در آن منطقه است با ورود خودروهای نفتی به آنجا اقدام به حفر 70 متر تونل از زمین خود تا مسیر انتقال برآوردهای نفتی کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: این فرد با ایجاد فلکه 450 اینچی در لوله اصلی اقدام به سرقت از فرآورده‌های نفتی که به استان مازندران منتقل می‌شد، می‌کرد.

وی در این خصوص گفت: طبق اعترافات فرد سارق این اقدام حدود 4 ماه بود که صورت می‌گرفت و میزان سرقت هنوز مشخص نشده و در حال برسی این موضوع هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: پالایشگاه فرآورده‌های نفتی ری در حال بررسی این سرقت است که چه مقدار از فرآوردهای نفتی از پالایشگاه ری به مازندران رسیده و کسری آن برعهده فرد سارق است.

ناظر خاطرنشان کرد: این پرونده توسط اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی انجام شده و پرونده در حال بررسی است و فرد سارق به مراجعه قضایی معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار