کد خبر: ۶۹۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 05 January 2019
مدیرعامل محترم پایگاه خبری تابناک با سلام و احترام؛ عطف به مطلب مندرج در آن پایگاه به تاریخ ۹۷/۰۷/۳۰ با عنوان «تاکتیک جدید وزارت آموزش و پرورش برای درآمدزایی از آزمون استخدامی» پاسخ مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش را جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند:
۱-در خصوص آزمون استخدامی، ثبت نام از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته و مسئولیت آن نیز برعهده سازمان سنجش بوده است. شایان ذکر است که اخذ مبلغ برای حق ثبت نام براساس مصوبه هیات وزیران بوده است که از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام و اخذ مبلغ اقدام شده است. براین اساس آموزش و پرورش یادآور می‌شود که جهت ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی هیچ وجهی از داوطلبان و پذیرفته شدگان دریافت نکرده است.
۲-در خصوص کمبود ۱۹۴۰۰۰ معلم در کشور که چنانچه مدرسه‌ای در سطح کشور فاقد معلم بوده باشد با ذکر نام مدرسه به این مرکز اعلام گردد تا اقدام لازم صورت پذیرد. لازم به ذکر است که براساس ساماندهی صورت گرفته در شهوریورماه سال جاری تمامی مدارس آموزش وپرورش، دارای کادر آموزشی بوده و در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.
خواهشمنداست طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در همان صفحه و با همان قلم اقدام لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار