رئیس بسیج اساتید کشور:
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رویکرد این سازمان، پیگیری مسائل و حل مشکلات با بهره گیری از نخبگان و اساتید دانشگاهی برای تحقق اهداف نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است .
کد خبر: ۶۹۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 03 January 2019

مجتبی زارعی در جلسه شورای بسیج اساتید یزد افزود: شناسایی مسائل و پیگیری مطالبات تا حصول نتیجه بر حسب نیازها، رویکرد اصلی بسیج اساتید است .
وی ادامه داد: رسیدگی به دغدغه های مردم و و جامعه علمی با حضور فعال در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات همواره یک برنامه مهم برای بسیج اساتید است که با جدیت پیگیری می شود.
رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به اینکه امکانات مناسبی در کشور وجود دارد، برشناسایی ظرفیت ها و استفاه از راه حل های علمی و منطقی برای برون رفت از مشکلات به عنوان یک کار مهم تاکید کرد.
زارعی خاطر نشان کرد: اساتید بسیجی می توانند با شناسایی ظرفیت ها و اراده قوی نسبت به انجام راه حل های مناسب با بهره گیری از تمام ظرفیت های فکری، معضلات را شناسایی و رفع کرد.
وی تاکید کرد: در مجموعه بسیج اساتید، باید بیش از گذشته به فعالیت های فرهنگی به خصوص حلقه های صالحین، هیات های مذهبی و حلقه های علمی و انقلابی توجه بیشتری شود .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت افزون بر یک هزار عضو بسیج اساتید دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار