کد خبر: ۶۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد , محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان , بعدازظهر سه شنبه شنبه یازدهمین روز از دی ماه 97 از منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا بازدید و در ادامه نشست صمیمی با بازنشستگان و مسئولین حفاظت محیط زیست شهرستان دنا داشت.

براساس این گزارش جعفری نژاد ابتدا دربازدید از منطقه حفاظت شده کوه گل و در جمع محیط بانان, حضور بموقع و پایش لحظه ای مناطق حفاظت شده را در فصل زمستان ضروری  دانست و گفت : در فصل زمستان بدلیل بارش برف در ارتفاعات و آمدن وحوش به پایین دست مناطق  و حاشیه روستاها  ,افزایش گشت های محیط بانان و رصد لحظه ای مناطق جهت جلوگیری از سوء استفاده سودجویان ضروری است .

وی که به اتفاق معاونین و روئسای ادارت تا پاسی از شب در منطقه حضور داشت , پس از آن بمنظور استفاده از تجارب بازنشستگان جلسه ای با آنان در پاسگاه خاریدون سی سخت داشت.

مدیرکل حفاظت محیط استان در این جلسه که نخستین شکاربان استان حضور داشت بازنشستگان را سرمایه های هر دستگاه خواند و گفت: استفاده از تجارب بازنشستگان در کنار توان نیروهای جوان می تواند راهگشا ی بسیاری از مسائل  و مشکلات باشد .

جعفری نژاد محیط بانی را شغل با برکتی خواند و گفت: شغل محیط بانی محدودیت ها ی خود را دارد اما بخاطر نوع خدمتی که انجام می دهند عاقبت به خیر خواهند شد.

وی در ادامه به فضای صمیمی بین همکاران اشاره کرد و گفت: اگر ما کاری انجام می دهیم که بازنشستگان را در کنار کارکنان ببینیم , بخاطر این است که بگوییم , یادمان نمی رود , این ثمره زحمات بازنشستگان است و هرآنچه که استان دارد بخاطر زحمات شبانه روزی شما با کمترین امکانات بود.

وی در پایان خانواده محیط زیست را کوچک دانست و گفت:  وظیفه سنگین حفاظت در کل استان با 160 نفر نیرو انجام می گیرد که جا دارد از همه ظرفیت ها برای بزرگتر شدن این خانواده استفاده نمایم.

در ادامه این نشت که تا ساعت 21 ادامه داشت پیرعلی محسنی بعنوان نخستین شکاربان استان به نمایندگی از بازنشستگان ضمن تشکر از این نشست که آن را نخستین دانست  گفت: ما با همه توان درخدمت به حفاظت از محیط زیست آماده ایم و هروقت که محیط زیست نیاز داشته باشد به کمک آنها خواهیم آمد.

در ادامه این روز کاری محسن جعفری نژاد بمنظور بررسی مسائل و مشکلات محیط زیست شهرستان تا ساعت 23 جلسه ای با مسئولین شهرستان دنا داشت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار