دبیر انجمن تولید کنندگان صنعت اسباب بازی مطرح کرد
دبیر انجمن تولید کنندگان صنعت اسباب بازی از برگزاری جشنواره فروش اسباب بازی در بوستان گفت‌و ‌گو از امروز خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 02 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ محمد حسین نخچی دبیر انجمن تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی با اشاره به برگزاری این جشنواره از تاریخ 12 الی 17 دی ماه، اظهار کرد: وزارت ارشاد در حال برگزاری جایزه فیروزه در حوزه صنایع فرهنگی از جمله اسباب بازی، نوشتار و هدایای فرهنگی است.

وی با بیان این مطلب که انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی 110 عضو دارد، ادامه داد: تعداد زیادی از این تولیدکنندگان در جشنواره حضور دارند و تمام تولیدات خود را به صورت مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

نخچی به خریداران و خانواده‌ها توصیه کرد: با توجه به حضور مشاوران صنعت در غرفه‌ها، خریدان و خانواده‌ها اگر قصد و هدف خاصی از خرید اسباب بازی دارند و ارتقای مهارت ویژه‌ای را در کودکان مدنظر دارند، از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را در راستای فرهنگ سازی برای استفاده از تولیدات داخلی دانست و افزود: در این جشنواره از اسباب‌بازی‌های خارجی حضور ندارند و با توجه به عرضه مستقیم محصولات، قیمت‌ها بسیار مناسب است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی با اشاره به مشارکت برندهای مطرحی همچون «فکرآذین»، «علی کوچولو»، «آریا»، «چوبین»، «فکورانه» و «هوفا» در این جشنواره، خاطر نشان کرد: این جشنواره طی مدت 6 روز برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود با توجه به اطلاع رسانی و قیمت‌های مناسب استقبال خوبی از آن به عمل آید.

نخچی  با اشاره به آمار رسمی در زمینه گردش مالی 90 میلیارد دلاری صنعت اسباب بازی در جهان، تأکید کرد: در ایران آمار رسمی در این خصوص وجود ندارد و بر این اساس واردات اسباب بازی حدود 90 میلیون دلار و تولیدکنندگان داخلی نیز 200 میلیارد تومان گردش مالی دارند که البته طی 5 سال اخیر شاهد ارتقای سهم بازار تولیدات داخلی از 3 الی 4 درصد به 10 درصد بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار