معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران با اشاره به دستور پیروز حناچی شهردار پایتخت مبنی بر جمع آوری کارگاه های عمرانی غیرلازم گفت: 31 هزار و 429 متر مربع از فضای کارگاه های عمرانی سطح شهر آزادسازی شد که پس از ساماندهی به فضای سبز تبدیل می شود.
کد خبر: ۶۹۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 02 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شاپور رستمی افزود: در مرحله نخست ساماندهی و آزادسازی کارگاه های عمرانی در شهر تهران 78 هزار و 571 متر مربع آزاد سازی خواهد شد. 
به گفته وی بزودی این کارگاه ها به فضای سبز و عمومی تبدیل شده در اختیار شهر و شهروندان تهرانی قرار می گیرد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اظهارداشت: 22 هزار و 205 مترمربع از این کارگاه های عمرانی مربوط به سازمان ها و شرکت های شهرداری پایتخت، 8 هزار و 54 متر مربع مربوط به کارگاه های مترو و یکهزار و 170 مترمربع کارگاه های مناطق 22گانه شهر تهران است. 
وی با اشاره به بازدید و بررسی 254 کارگاه عمرانی در شهر تهران گفت: از این تعداد 45 کارگاه قابل کوچک سازی و جمع آوری بود که ضمن هماهنگی با شهرداران مناطق و مدیران سازمان ها و شرکت های شهرداری این کار به نتیجه رسید و بیش از 31 هزار و 429 متر مربع از کارگاه ها آزاد و با تغییر وضعیت به فضای سبز و فضای عمومی تبدیل خواهد شد.
رستمی کارگاه عمرانی میدان شهدای هفت تیر را یکی از این کارگاه ها برشمرد که سالها هویت بصری این میدان و خیابان های منتهی به آن را در وضعیت نامطلوبی قرار داده بود.
به گزارش ایرنا، پیروز حناچی شهردار تهران در روزهای ابتدایی مسئولیت به عنوان شهردار پایتخت در توئیتر خود نوشت: اقتضای مدیریت شهری، ارجحیت منافع عمومی بر سایر امور است و دستور دادم کارگاه‌های عمرانی غیرلازم از سطح شهر جمع آوری شود.
وی افزوده بود: در گام نخست، کارگاه عمرانی (بچینگ) میدان هفت تیر که مایه تاسف شهروندان بود، جمع آوری شد و این مسیر را ادامه خواهم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار