کد خبر: ۶۹۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 28 December 2018
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه هفته آتی در دیداری تدارکاتی به مصاف قطر می‌رود.

تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها تمرینات آماده سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا را با حضور ۲۳ بازیکن اصلی که قرار است به این رقابت‌ها اعزام شوند و همچنین علی قلی زاده که به دلیل آسیب دیدگی در فهرست استندبای کی روش قرار گرفته در کمپ اسپایر قطر برگزار می‌کند.

این تیم باید دوشنبه هفته آینده در دیداری تدارکاتی که از ساعت ۲۰ به وقت محلی (۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار می‌شود به مصاف شاگردان فلیکس سانچز باس در تیم ملی قطر برود.

به احتمال فراوان ترکیب ایران در این دیدار تدارکاتی نسبت به بازی با فلسطین تغییرات عمده‌ای خواهد داشت و با توجه به اضافه شدن لژیونر‌ها و اینکه بازی با قطر آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا است به احتمال فراوان کی روش تغییرات وسیعی برای این بازی که پشت در‌های بسته برگزار می‌شود در ترکیب تیمش اعمال می‌کند.

موضوع مسلم به غیبت علیرضا جهانبخش، هافبک تیم برایتون در بازی با قطر باز می‌گردد، اما به نظر می‌رسد سردار آزمون که در تمرین عصرگاهی ۲ روز گذشته تیم ملی از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و تمرینات تاکتیکی پنج شنبه را از دست داد مشکلی برای این دیدار ندارد.

از طرفی در جریان تمرین روز گذشته تیم ملی، شاگردان کی روش فوتبال درون تیمی سنگینی برگزار کردند که این بخش تمرین حدود ۴۵ دقیقه با جدیت خاصی پیگیری شد و در نهایت تیم نارنجی که مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و سامان قدوس را در ترکیب داشت با نتیجه ۲ بر صفر تیم سفید را شکست داد. به نظر می‌رسد کریم انصاری فرد و علیرضا بیرانوند هم به این ترکیب اضافه خواهند شد تا این ۱۱ نفر ترکیب تیم ملی را مقابل عنابی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال قطر) تشکیل دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار