روز تلخ علوم و تحقیقات؛
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: متاسفانه در این حادثه ۸ نفر جان باختند و ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان‌های حضرت رسول (ص) و شریعتی تهران انتقال یافتند.
کد خبر: ۶۹۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 25 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشرق، ابراهیم کلانتری گفت: متاسفانه به دلیل حادثه ای که ساعاتی پیش در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه رخ داد تعدادی از دانشجویان این دانشگاه زخمی و تاکنون تعداد ۷ نفر از دانشجویان جان باختند.

 

وی افزود: مسئولان دانشگاه دقایقی پس از رخ دادن این حادثه در محل حاضر شدند. در حال حاضر نیز مسئولین در حال پیگیری موضوع هستند.

 

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: طبق گفته شاهدان عینی سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان بوده است.

 

 

 

حوالی ساعت ۱۲ امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٧دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

این حادثه تا کنون بیش از ۳۰ مصدوم داشته است و ۷ نفر نیز جان باختند.

 

واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در پیچ واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد  به سمت کتابخانه چپ کرد.

 

علت واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان علوم و تحقیقات در دست بررسی است

 

جانشین پلیس راهور پایتخت گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در دانشگاه علوم تحقیقات حضور دارند تا علت واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان را بررسی کنند.

 

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور پایتخت در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم تحقیقات تهران اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی بعد از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله برای بررسی علت حادثه در محل حضور یافتند. 

 

 

جانشین پلیس راهور تصریح کرد: متأسفانه اتوبوس به دلیل برخورد با دیوار بتنی واژگون شد و هفت نفر از سرنشینان آن جان باختند. 

 

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه فوق هستند.

 

توضیحات  رئیس مرکز اورژانس تهران درباره حادثه واژگونی اتوبوس

 

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقاتگفت: این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (سه شنبه) در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داده است.پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: متاسفانه در این حادثه ۸ نفر جان باختند و  ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان‌های حضرت رسول (ص) و شریعتی تهران انتقال یافتند.

 

صابریان گفت: مصدومان دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند اما از شرایط بحرانی برخوردار نیستند.

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت:سکته راننده اتوبوس حادثه دانشگاه مورد تایید نیست و پزشکی قانونی باید در این زمینه اظهار نظر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار