کد خبر: ۶۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 25 December 2018
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس که حوالی ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه ظهر امروز در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داد،‌ ۷ تن جان باختند و ۲۸ نفر مصدوم شدند.

به گزارش «تابناک تهران»؛رئیس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با جزئیات گفت: این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (سه شنبه) در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داده است.

دکتر پیمان صابریان افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: متاسفانه در این حادثه 7 نفر جان باختند و 28 نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان های نیایش،عرفان،حضرت رسول، امام خمینی(ره)،شریعتی انتقال یافتند.

 

 

سکته راننده، دلیل واژگونی اتوبوس

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: طبق گفته شاهدان عینی سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان بوده است.

ابراهیم کلانتری در گفتگو با مهر گفت: مسئولان دانشگاه دقایقی پس از رخ دادن این حادثه در محل حاضر شدند. در حال حاضر نیز مسئولین در حال پیگیری موضوع هستند.

حوالی ساعت ۱۲ امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٧دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در پیچ واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد به سمت کتابخانه چپ کرد.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار