ایسنا نوشت:رئیس اورژانس تهران از واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و ۲۸ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۶۹۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 25 December 2018

پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ١٢امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: متاسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و  ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
وی افزود: این حادثه تا کنون بیش از ٣٠ مصدوم داشته است.

سید جلال ملکی نیز در این باره گفت: در ساعت ۱۲ و ۲۲ امروز حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در انتهای سیمون بولیوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به محل حادثه که در یک مجتمع آموزشی قرار داشت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل سقوط اتوبوس که ۳۰ سرنشین داشت، ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان تعدادی از آنان از داخل کابین خارج شده بودند و هم اکنون عملیات نجات این افراد ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه تعداد زیادی از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند، گفت: عوامل امدادی در محل حضور داشته و تعداد قطعی مصدومان اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار