فرمانده انتظامی شهرستان میانه خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف حواله‌های جعلی بیش از یک هزار تن میلگرد مربوط به یکی از شرکت‌های فولاد به ارزش40 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 22 December 2018
رمضان الهوردیان اظهارداشت: در پی ارائه حواله جعلی 200 تن میلگرد مربوط به یکی از شرکت‌های فولاد در آذربایجان‌شرقی به ارزش 8 میلیارد ریال توسط فردی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد فرد ارائه دهنده حواله جعلی با ارائه مستندات مدّعی شد که حواله‌ها را در ازای فروش یک باب ویلا در یکی از شهرهای شمال کشور از فرد دیگری دریافت کرده و از ماهیت جعلی آنها مطلع نبوده است.

الهوردیان تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضایی نسبت به دستگیری جاعل اقدام و در بازرسی از منزل متهم اصلی و جاعل، حواله‌های جعلی 800 تن میلگرد مربوط به یکی از شرکت‌های فولاد در آذربایجان به ارزش 32 میلیارد ریال و همچنین مهر جعل شده این شرکت فولاد،کاغذهای مخصوص چاپ حواله و سایر مدارک جعلی من جمله کارت شناسایی نظام مهندسی، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه با اقدامات تخصصی و پیچیده سرانجام همدست دیگر متهمان نیز شناسایی و دستگیر شده که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی تحویل شدند، از مردم خواست در معاملات و امور اقتصادی نهایت دقت و هوشیاری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :