تهران فرماندار شهرستان تهران آخرین وضعیت احداث سه بیمارستان جدید در پایتخت را تشریح و اعلام کرد: ساخت یکی از این بیمارستان ها در مرحله اتمام سفت کاری است و دو مورد دیگر نیز در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.
کد خبر: ۶۹۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 18 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ عیسی فرهادی شامگاه دوشنبه در جلسه رفع مشکلات مردم منطقه 15 پایتخت در مسجد المهدی(عج) این منطقه ساخت بیمارستان در تهران را از دغدغه های مردم برشمرد و اظهارداشت: یکی از این بیمارستان ها در انتهای منطقه 22 تهران در حال ساخت قراردارد و اقدامات سفت کاری آن نیز انجام شده است.
وی 2 مورد دیگر از بیمارستان های هزار تختخوابی که قرار است احداث شود را در کنار مرقد امام راحل و نیز در شرق تهران در محدوده خیابان افسریه عنوان کرد که در مرحله واگذاری زمین قرار دارند.

نگهداری 10 هزار معتاد
فرماندار تهران در ادامه به موضوع جمع آوری معتادان در سطح پایتخت اشاره و بیان کرد: اکنون 10 هزار معتادی که از سطح شهر جمع آوری شده اند در کمپ ها(اقامتگاه) نگهداری می شوند.
وی یکی از مهمترین دغدغه های مردم منطقه 15 پایتخت را حضور معتادان برشمرد که با همکاری نهادهای مربوطه پاکسازی منطقه دنبال خواهد شد.

کلانتری در منطقه 15 احداث می شود
فرهادی افزود: شهرداری اعلام کرده زمینی را برای ساخت کلانتری در منطقه 15 در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد تا با افزایش امکانات موجود، امنیت بیش از پیش محقق شود.
فرماندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت خطوط مترو در پایتخت گفت: روزانه 3 میلیون نفر از این وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنند که اگر تکمیل شود به هفت میلیون تن افزایش خواهد یافت.
فرهادی اضافه کرد: توجه به ادامه ساخت خطوط مترو به عنوان یکی از اولویت های شهرداری در حال پیگیری است.
جلسه رفع مشکلات مردم منطقه 15 با حضور 2 تن از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شهردار منطقه، شورایاران و اهالی منطقه در حالی برگزار شد که شهروندان و مسئولان محلی نیز به بیان مسائل خود پرداختند.
جمع آوری معتادان، تقویت سرانه بهداشت و درمان، احداث کلانتری و نیز توسعه خدمات حمل و نقل عمومی از جمله درخواست های اهالی اعلام شد.

مجلس پیگیر مسائل پایتخت نشینان
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه مشکلات مردم در مناطق مختلف را پیگیری می کنیم گفت: دغدغه های مردم را با مسئولان اجرایی در میان می گذاریم و پیگیر حل آنها خواهیم بود؛ اگر کوتاهی شود هم تذکر می دهیم.
وی تاکید کرد: برگزاری جلسه های مردمی با مسئولان در مساجد یکی از نمونه های مدیریتی شهری جامع است که نمایندگان در آن ورود کرده اند و از 18 مصوبه قبلی در منطقه 15 اینک شاهد اجرای 10 مصوبه هستیم.
به گزارش ایرنا فریده اولاد قباد دیگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشت و گفت: تامین امنیت اهالی این منطقه از جمله درخواست هاست که آن را از طریق مسئولان کشوری پیگیری خواهیم کرد.
وی بافت فرسوده بویژه مدارس را نیز از دیگر مشکلات مردم منطقه 15 خواند و گفت: توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی و نیز احداث بیمارستان را از طریق مسئولان پیگیری خواهیم کرد.
سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر منطقه 15 نیز در این نشست گفت: قرار است 40 کلانتری جدید در پایتخت احداث شود که سه مورد آن در این منطقه خواهد بود.
وی افزود: برای ساماندهی معتادان اردوگاهی در کهریزک (جنوب شهر تهران) در حال تجهیز است تا بتوانیم طی 20 روز آینده معتادان را جمع آوری کنیم ضمن اینکه از ابتدای سال تاکنون بسیاری از معتادان جمع آوری و تعدادی معتاد متجاهر نیز بازداشت شده اند.
به گزارش ایرنا منطقه 15 شهرداری تهران یکی از مناطق جنوب شرقی پایتخت به شمار می رود که مهمترین بخش های آن را شهرک‌ های مشیریه، افسریه، بروجردی، سیزده آبان و بخش هایی از بزرگراهای بسیج، بعثت، امام علی، آزادگان و خاوران تشکیل می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار