با حضور مسئولین کشوری؛
طرح زمستانی امداد جاده ای ۹۷ با حضور مسئولین کشوری آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 13 December 2018

صبح پنج شنبه طرح زمستانی ۹۷ با حضور سردار تقی مهری، رییس پلیس راه کشور، پیرحسین کولیوند، رییس اورژانس کشور و جمعی دیگر از مقامات و مسئولان کشوری هم زمان با سراسر کشور، به طور متمرکز طی مراسمی در آبعلی دماوند آغاز شد.

این طرح هرسال در جهت ایجاد هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌های مرتبط با امدادرسانی زمستانی برگزار می شود و به مدت ۳ ماه تا آستانه نوروز ادامه دارد.

حضور ۱۶۹ نجات گر کادر و داوطلب هلال احمر استان تهران در طرح زمستانی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۵ پایگاه امداد و نجات بین‌شهری و ۳ پایگاه امداد و نجات کوهستان، ۱۶۹ نجات‌گر کادر و داوطلب، ۳۳ دستگاه آمبولانس، ۱۳ خودروی تخصصی نجات، یک دستگاه خودروی عملیاتی آرگو و پنج دستگاه موتورسیکلت در طول شبانه‌روز در طول این طرح به خدمت رسانی به مسافران خواهند پرداخت.

حسین کتابدار با بیان این که امداد و نجات در سوانح ترافیکی، اسکان اضطراری در راه ماندگان و جستجو و نجات در حوادث کوهستان و ... در دستور کار نجاتگران هلال احمر در استان تهران قرار دارد، گفت: هموطنان می توانند، در صورت بروز مشکل، در هر نقطه از کشور با شماره تلفن ۱۱۲ «ندای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر» تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار