مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استاندار تهران با اشاره به وجود ۹ مرکز دفن زباله در استان تهران گفت: به زودی یک مرکز دفن مرکزی زباله در استان تهران راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵ 13 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ رحیم سلیمانی‌راد در نشست هم‌اندیشی شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های تابعه استان تهران با حوزه‌های نظارتی با اشاره به بودجه استان تهران اظهار داشت: بودجه کل استان تهران 3 هزار 226 میلیارد تومان است که بر این اساس سرانه شهرستان‌های استان تهران 900 هزار تومان و برای شهر تهران 2 میلیون تومان است.

وی در ادامه بیان کرد: روزانه حدود 10 هزار و 500 تن زباله در استان تهران تولید می‌شود که حدود 2 هزار 500 تن سهم شهر‌ستان‌های استان و 8 هزار تن مربوط به شهر تهران است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استاندار تهران با اشاره به اینکه 9 مرکز دفن زباله در استان تهران وجود دارد افزود: به زودی یک مرکز دفن مرکزی زباله در استان تهران راه‌اندازی می‌شود تا وضعیت دفع پسماند استان بهبود پیدا کند.

سلیمانی‌راد عنوان کرد: از اوایل خرداد ماه سال جاری ارزیابی شهرداری‌های استان تهران آغاز شده که بر اساس این ارزیابی عملکرد شهرداران نسبت به قبل 2 نمره ارتقا رتبه داشته است.

وی در پایان با اشاره به لزوم تحول اداری خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی به زودی در شهرداری‌های استان برگزار می‌شود تا در حوزه اداری نیز تحولاتی ایجاد شود که منجر به بهبود وضعیت شهر و برآورده شدن انتظارات عمومی شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار