پیام صابری بازیگر، طراح گریم و کارگردان تلویزیون بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. سجاد قره گوزلو بازیگر تلویزیون درباره فوت ناگهانی پیام صابری اظهار کرد: صابری به طور ناگهانی در خانه دچار نفس تنگی می‌شود و به اصرار زیبا بروفه به بیمارستان می‌رود، اما در بیمارستان فوت می‌کند. واقعا خبر تلخی برای همه ما بود.
کد خبر: ۶۸۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 10 December 2018

وی ادامه داد: مدتی است مشغول بازی در سریال «کوله پشتی» به کارگردانی پیام صابری به همراه آشا محرابی، محمد حاتمی و سوسن پرور هستیم. در واقع «کوله پشتی» اولین سریالی بود که صابری کارگردانی می‌کرد و فقط دو روز مانده بود تا کار به اتمام برسد که این اتفاق افتاد.

این بازیگر بیان کرد: پیام صابری فرد بسیار خون گرم، مهربان، با اخلاق بود. او کار در این حوزه را با طراحی گریم، دستیار کارگردانی و برنامه‌ریزی صحنه شروع کرد و تا امروز دو تله‌فیلم کارگردانی کرده بود.

پیام صابری را شاید بسیاری از کسانی که مخاطب تلویزیون باشند با سریال "ریحانه" بشناسند و سینماگرها هم به عنوان طراح گریم و همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسند.

او متولد 1352 تهران بود. وی کار چهره‌پردازی را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد.

صابری در آخرین روزهای عمر مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد.

زیبا بروفه سیاه پوش شد

این خبر را خانواده مرحوم صابری و افسر اسدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با خبرنگار تأیید کردند و گفتند که این هنرمند بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفته است.

گفتنی است؛ مراسم تشییع این بازیگر روز سه شنبه بیستم آذرماه برگزار خواهد شد.

آخرین مصاحبه مرحوم پیام صابری همسر زیبا بروفه (کامل)

ویدئویی از آخرین گفتگوی مشترک سام صابری و زیبا بروفه را ببینید. صابری در این برنامه ماجرای خواستگاری‌اش از بروفه را تعریف می‌کند.

حضور این هنرمند و همسرش زیبا بروفه در برنامه «زنده رود»، آخرین گفتگوی مشترکشان در یک برنامه تلویزیونی بود.

 تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
خوب.تسلیت عرض میکنم به هنرمندان ایران زمین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار