در این مطلب بر تعدادی از رفتارهای نمایشی چهره‌ها که در فضای حقیقی و مجازی، واکنش منفی در پی داشت، مرور می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 09 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پندار آنلاین:  «محمدرضا گلزار» که این روزها برنامه تلویزیونی «برنده باش» را اجرا می‌کند، چندوقت پیش برای ترویج کتاب خوانی عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد که بازتاب‌های زیادی داشت. او در مقابل قفسه نوشت افزار یک فروشگاه، مشغول ورق زدن یک کتاب عکس بود و در کپشن از مخاطبانش پرسید «چقدر کتاب می‌خونید؟». تعداد قابل‌توجهی از کاربران مجازی معتقد بودند باید این سوال را خیلی جدی از خود ایشان پرسید چون کتاب دست آقای ستاره، در اصل متنی نداشت.

 

«جمشید مشایخی» بازیگر پیش کسوت سینمای ایران، مدتی قبل به دلیل بیماری و شرایط بد جسمانی‌ در بیمارستان بستری شد و تعدادی از بازیگرانِ نه‌چندان معروف برای عیادت از او به بیمارستان رفتند. تا این‌جا همه‌چیز قابل‌قبول بود تا این که عکس‌های یادگاریِ این بازیگران در کنار مشایخیِ بیمار با چهره و نگاهِ رقت‌انگیز، منتشر و مرزهای شوآف را جابه‌جا کرد. با دیدن این تصاویر، این سوال پیش می‌آید که آیا نمی‌شد در آن شرایط بی‌خیال گرفتن و انتشار عکس دسته‌جمعی ‌شد؟

 

سال گذشته عکس‌های جشن ازدواج مجدد «بهاره رهنما» در فضای مجازی هم به‌عنوان نمونه‌ای بارز از شوآفِ خوشبختی و خوشحالی، با حرف و حدیث‌های بسیاری همراه بود. تعداد زیادی از کاربران سوال داشتند آیا نمی‌شد خانم رهنما صرفا با یک عکس معمولی،‌ از ازدواج مجدد خود خبر دهد و حتما لازم بود تصاویر مجلس لوکس و فاخر خود را در شرایطی که بسیاری از جوان‌ها از عهده یک جشن ساده هم بر نمی‌آیند، به رخ دیگران بکشد؟

 

زلزله کرمانشاه در سال گذشته، رنج زیادی آفریــد اما در بین این حجم گسترده از‌اندوه، عده‌ای سلبریتی‌ بدون در نظر گرفتن وضعیت روحی زلزله‌زدگان، به‌جای انجام کارهای مهم‌تری که به بهبود سریع شرایط معیشتی آن‌ها کمک کند، مشغول انتشار عکس‌های یادگاریِ خود با زلزله‌زدگان در فضای مجازی بودند. عکس خوشحال و خندان «نوید محمدزاده» با یکی از اهالی، یکی از همین تصاویر بود که حاکی از تضاد عمیق و قابل‌تامل بود و بازتاب‌های منفی بسیاری از سوی مردم به دنبال داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار