تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه به بازیکنان متعصب نیاز دارد و برخی بازیکنان کوچک که در سخت ترین شرایط این تیم را تنها گذاشتند حق بازگشت ندارند.
کد خبر: ۶۸۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 09 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ فرشاد پیوس روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صحبت‌های فرشاد احمدزاده در خصوص پیشکسوتان که اعلام کرده آنها حق انتقاد از بازیکنان فعلی و گذشته این تیم را ندارند، اظهار داشت: هواداران در این مورد نظر می‌دهند. این پیشکسوتان بودند که در زمان بی پولی فقط به عشق پرسپولیس برای این تیم بازی می کردند و با خون و دل کنار هواداران ماندند. 
وی اضافه کرد: پرسپولیس نیازی به آدم های کوچک ندارد. متاسفانه شرایط به نحوی پیش رفت که در زمانی این آدم های کوچک به پرسپولیس آمدند و در کنار نام بزرگ این تیم خود را هم بزرگ کردند. 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه احمدزاده برای بازگشت به جمع سرخپوشان علاقه نشان داده است، گفت: هواداران بهتر است در این باره نظر بدهند. پرسپولیس در بهترین شرایط برای قهرمانی آسیا قرار داشت اما این افراد با رفتن خود دست برانکو را خالی گذاشتند تا پرسپولیس قهرمانی آسیا را تجربه نکند. 
وی تاکید کرد: برانکو جوان هایی مانند آدام همتی، احسان الوان زاده، محمد امین اسدی و خیلی های دیگر را تربیت کرده و دیگر نیازی به نفراتی مانند این آدم ها ندارد. پرسپولیس این روز ها بیش از هرچیزی به آرامش نیاز دارد و بازیکنان پرحاشیه نباید جذب این تیم شوند. 
پیوس در ادامه افزود: این بازیکن در بخشی از صحبت هایش به حضور در اکران فیلم من اشاره کرده که باید بگویم من اصلا او را دعوت نکردم و دیدن گل های من آرزوی او بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار