فرماندار دماوند:
فرماندار دماوند از اخذ مجوز گازرسانی به ۱۵ روستای این شهرستان از سوی وزیر نفت خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر در شهرستان دماوند برپا می شود.
کد خبر: ۶۸۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 09 December 2018

مجید صفری پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان دماوند اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اتفاقات ویژه‌ای در کشور صورت خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند افزود: در این راستا، برنامه‌ها به صورت تفکیک شده به دستگاه‌های شهرستان دماوند ابلاغ شد.

 

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دماوند/ ادارات دماوند خدمات ۴۰ ساله خود را ارائه می‌کنند

 

فرماندار دماوند گفت: در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، امسال پربارترین و بهترین برنامه‌های این ایام را از لحاظ پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهد شد.

صفری با بیان اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در ایام دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند است، تصریح کرد: طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی صورت گرفته، برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند، ۱۰ روز قبل از آغاز این دهه در بهمن‌ماه سال جاری آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، تمام نهادها و ادارات ورود پیدا می‌کنند و دستاوردهای خود را در قالب‌های منظم و مختلف و خدماتی که این دستگاه در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ارائه داده در اختیار شهروندان قرار دهد تا آنها بدانند در طول این سال‌های بعد از انقلاب چه اقداماتی انجام شده است.

 

۹۸ درصد مصوبات شورای توسعه استان برای دماوند اجرایی شده/ برنامه‌های دهه فجر امسال دماوند کم‌نظیر است

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر پذیرای میهمانان کشوری و استانی برای اجرای برنامه‌ها خواهیم بود، بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر پروژه‌هایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که نسبت به سال‌های گذشته کم نظیر هستند.

صفری در خصوص پیگیری مصوبات نشست مشترک شورای توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی دماوند در بهمن‌ماه سال گذشته خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان مدیریت برنامه و بودجه، ۹۸ درصد از مصوبات اجرایی شده وپیش‌بینی ما این است که طی دو ماه آینده ۱۰۰ درصد اقدامات در این راستا عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی یک سال ۴۶ مصوبه اساسی شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان تهران برای شهرستان دماوند اجرایی کردیم، افزود: این موضوع، یکی از موارد کم‌نظیر در استان تهران به شمار می‌رود و البته خیلی از پروژه‌هایی همچون افتتاح بخش اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند و هتل آبعلی که در دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شوند، جزو این مصوبات نبودند.

مجموعه هتل و پیست اسکی آبعلی پس از ۳۰ سال تعیین تکلیف شد/ ساماندهی ۷ نقطه حاشیه‌نشین دماوند

 

فرماندار دماوند درباره هتل و پیست اسکی آبعلی گفت: پس از ۳۰ سال که مجموعه هتل خاک می‌خورد، برای ساماندهی در اختیار شهرداری آبعلی قرار گرفت در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری است و این مجموعه می‌تواند کانون اشتغال در شهر آبعلی شود.

صفری با اشاره به اینکه پیست اسکی آبعلی نیز تعیین تکلیف شد، تصریح کرد: این پیست نیز پس از پیگیری با وزیر ورزش و جوانان به شهرداری آبعلی واگذار شد و قرار است که طرح جامع فرهنگی و ورزشی در این پیست اجرا شود.

وی بیان کرد: در ستاد ساماندهی مناطق حاشیه‌نشینی دماوند اقدامات خوبی انجام شد؛ در شهرستان دماوند بیش از هفت نقطه حاشیه‌نشینی وجود دارد که هر کدام از آنها به اندازه یک شهرستان مشکل دارند.

 

طرح مطالعاتی کمربندی جنوبی دماوند در دستور کار قرار گرفت/ تلاش برای اختصاص بودجه ملی به کمربندی جنوبی

فرماندار دماوند با بیان اینکه در بحث آموزش و پرورش اقداماتی در راستای مالکیت اماکن این اداره در شهرستان دماوند انجام شد، ادامه داد: در این راستا، قرار است که هنرستانی در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.

 

صفری در خصوص یکی از مصوبات نشست مشترک شورای توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در مورد طرح ادامه کمربندی جاده سرهار که اکنون این پروژه نیز در حال احداث است، افزود: این طرح با توجه به چالش‌ها، معرضان و معترضانی که داشت، فعلاً کمربندی غربی سرهار تا دانشگاه پیام نور دماوند انجام می‌شود و توان و هزینه‌های ادامه این پروژه برای اتصال به محور دماوند – فیروزکوه به طرح احیای کمربندی جنوبی دماوند که در دولت قبلی اجرای آن متوقف شد، منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه دستور طرح مطالعاتی کمربندی جنوبی شهر دماوند از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شده است، صفری گفت: احیای پروژه کمربندی جنوبی شهر دماوند را که از مهرآباد رودهن آغاز ‌می‌شود و تا اسلام آباد دماوند ادامه خواهد داشت در حال پیگیری هستیم تا ردیف بودجه ملی و استانی به آن تعلق گیرد؛ با بهره‌برداری از کمربندی‌های غربی و جنوبی بسیاری از مشکلات ترافیکی رفع خواهد شد.

 

تعیین تکلیف طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار بعثت دماوند/ اخذ مجوز گازرسانی به ۱۵ روستای دماوند

فرماندار دماوند درباره طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار بعثت شهر دماوند تصریح کرد: این پروژه نیز قرار است تا با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تعیین تکلیف شود؛ با توجه به مشکلات متعددی که در حوزه جاده‌های شهرستان دماوند وجود دارد، با پیگیری‌های بسیار اقدامات خوبی در حال انجام است.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه مجوز گازرسانی به ۱۵ روستای این شهرستان از سوی وزیر نفت صادر شده است، بیان کرد: با توجه به مقررات راهداری هنوز این پروژه اجرایی نشده، اما از دهه مبارک فجر عملیات حفاری لوله‌گذاری آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: با گازرسانی به این ۱۵ روستا، دیگر در شهرستان دماوند روستای قابل سکنه‌ای که از نعمت گاز برخوردار نباشند، وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار