روزهاي 22 و 23 آذر ماه انجام مي‌شود
رقابت تيم‌هاي مدعي صعود به مسابقات ليگ برتر بدمينتون مردان باشگاه‌هاي كشور دهه سوم آذر ماه به ميزباني هیأت بدمينتون استان قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، بعد از نتایج موفقی که تیم بدمینتون زنان قم در دور رفت مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور کسب کرد، حالا همه نگاه‌ها به تیم مردان قم و انتظار بالا از این تیم برای درخشش در لیگ دسته اول ایران است.

این در حالی است که هیأت بدمینتون استان قم به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست علی پنجه‌باشی رئیس سابق خود، بر سر موضوع انتخاب رئیس جدید در ماه‌های اخیر با چالش‌های زیادی مواجه بوده و هم اکنون به شکل سرپرستی با حضور داور بین‌المللی این رشته مدیریت می‌شود.

موضوع از این قرار است که بعد از پایان دوره ریاست پنجه‌باشی، مجمع انتخابات این هیأت ورزشی در حضور رئیس فدراسیون رای به انتخاب مهدی فرجی تا سال 1401 داد اما وجود برخی حواشی، خیلی زود و غیر منتظره موجب استعفا و کناره‌گیری فرجی شد تا حسین‌زاده به عنوان سرپرست این هیأت برگزیده شود.

با این حال فعالیت‌های هیأت بدمینتون قم ادامه دارد و بعد از اعزام تیم بانوان هیأت قم به مسابقات نیم‌فصل مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ دسته اول بدمینتون زنان ایران در زنجان و نتایج موفقی که این تیم کسب کرد، حالا نوبت به تیم مردان قم است که میزبان حریفان خود باشد.

فدراسیون بدمینتون امسال مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور را با حضور هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار می‌شود، لیگی که در سال 1397 بیست و چهارمین دوره خود را تجربه می‌کند و نیم‌فصل مرحله مقدماتی در شهرهای قم و نیشابور به انجام می‌رسد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، در گروه نخست تیم‌های آکادمی بدمینتون شاهرود، نماینده سیستان و بلوچستان، مجموعه فروشگاه‌های طلایی نیشابور و شهید بلباسی قائم‌شهر روزهای پانزدهم و شانزدهم آذر ماه به میزبانی تیم بدمینتون فروشگاه‌های طلایی نیشابور به رقابت می‌پردازند.

اما دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی به میزبانی تیم هیأت بدمینتون قم و با حضور تیم‌های اس پی دنیا پلاستیک شیراز و هیأت بدمینتون زنجان روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر در تالار اختصاصی زنده‌یاد حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار