این خبر بصورت لحظه ای بروزرسانی می شود:
عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.
کد خبر: ۶۸۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 06 December 2018

به گزارش تابناک یزد، آخرین اخبار از زبان معاون استاندار سیستان و بلوچستان حاکی از شهادت دو تن از هموطنان عزیزمان دارد. در این حادثه ۳ نفر از مردم عادی که به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت:‌ تاکنون هیچ گروهکی مسئولیت این حادثه تروریستی را به عهده نگرفته است.

**  اسامی شهدا اعلام شد

در این حادثه ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

** عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

جزئیات انفجار تروریستی در چابهار بهمراه جدیدترین تصاویر و فیلم

** بامری سرپرست فرمانداری چابهار گفت: 4 نفر تاکنون در عملیات تروریستی چابهار به شهادت رسیده اند و تعداد زیادی از کسبه اطراف مقر فرماندهی نیروی انتظامی مجروح شده‌اند.

جزئیات انفجار تروریستی در چابهار // تاکنون 4 نفر شهید و 15 نفر مجروح شده‌اند +فیلم و عکس

به گفته او، مجروحان از کاسبان و عابران بوده‌اند. تیم‌های عملیاتی در حال بررسی هستند و شرایط شهر، عادی و امور در حال پیگیری است.

جزئیات انفجار تروریستی در چابهار // تاکنون 4 نفر شهید و 15 نفر مجروح شده‌اند +فیلم و عکس

** در پی انفجار بمب در ‌خیابان‌ شهید ریگی چابهار، تاکنون 2 نفر شهید و 15 نفر مجروح شده‌اند.‌‌ فرماندار چابهار با تایید این خبر با بیان اینکه ‌تروریست‌ها، خودروی حامل موادمنفجره را جلوی درب فرماندهی انتظامی چابهار منفجر کرد‌ند‌، اظهار داشت:‌ شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.‌

انفجار تروریستی در چابهار // تاکنون 2 نفر شهید و 15 نفر مجروح شده‌اند +فیلم

** معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: دقایقی قبل صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو جاگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است.

محمدهادی مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

 

** یک منبع آگاه به ایرنا گفت: در حمله انفجاری تروریستها به مقر انتظامی چابهار امروز پنجشنبه سه نفر شهید شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: تروریست ها یک خودرو حامل مواد منفجره را در ورودی ستاد انتظامی این شهرستان امروز/پنجشنبه/ منفجر کردند. رحمدل بامری اظهار داشت: تلفات احتمالی این حمله تروریستی در دست بررسی است. وی ادامه داد: انفجار حاصل از این حمله تروریستی مهیب گزارش شده است.

به گفته منبع آگاه تاکنون 3 نفر در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

 

 

 

//این خبر تکمیل می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار