سرپرست استانداری تهران :
سرپرست استانداری تهران گفت: متأسفانه سیمای مختص به استان تهران نداریم و شبکه تهران راداریم که در زمان‌های خاص برنامه‌های استان تهران برنامه پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۸۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 04 December 2018

شکرالله حسن‌بیگی اظهار داشت: یکی از کارگروه‌هایی که در استان‌ها قانونی و فعال هستند و ماهی یک‌بار تشکیل می‌شوند، کارگروه اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: در این کارگروه بعد از بررسی‌هایی که داشتیم مصوب کردیم که در هر شهرستان یک‌هفته‌ای را با عنوان هفته فرهنگی برگزار شود؛ قصد ما از برگزاری این هفته‌های فرهنگی این بود که مردم آن شهرستان یک هفته کلاً حال و هوای فرهنگی داشته باشند و قبل از این هفته جلساتی برگزار خواهد شد و تفاهم‌نامه‌هایی بین دستگاه‌های اجرایی متعدد اجرا و تقسیم‌کار می‌شود.

سرپرست استانداری تهران بیان داشت: هفته فرهنگی مختص به شهر نیست و در تمام روستاها و مراکز دهستان‌ها هم برگزار می‌شود.

حسن‌بیگی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به‌نوعی ورود پیدا می‌کنند تا بتوانیم هفته فرهنگی غنی داشته باشیم، افزود: جهاد کشاورزی مرکزی تحت عنوان ترویج دارد که در این برنامه‌های فرهنگی ورود پیدا می‌کند و اهداف خود را عنوان و برای کشاورزان ما یک دوره آمایشی محسوب می‌شود.

وی در این هفته فرهنگی جشنواره بین اقوام برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه تمام اقوامی که در یک شهرستان هستند در یک برنامه مخصوصی با لباس‌های سنتی و بومی و همچنین غذاهای سنتی خود را به نمایش می‌گذارند؛ البته ممکن است نقطه‌ضعف‌هایی داشته باشد، اما در هفته‌های بعد بررسی می‌شود تا در دوره بعد برطرف شود.

سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه متأسفانه سیمای مختص به استان تهران نداریم، اظهار کرد: شبکه تهران را داریم که در زمان‌های خاصی برای استان تهران برنامه پخش می‌کند؛ اما اخبار از ملی آغاز می‌شود و اخبار استان تهران بیش از چند دقیقه نیست و بسیار کوتاه است؛ اما در استان‌های دیگر این‌طور نیست و یک هفته کامل مردم در قاب سیما دیده می‌شوند.

حسن‌بیگی بیان داشت: دور اول سفرهای استاندار سابق نشست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شهرستان باهم تشکیل و در ۱۶ شهرستان استان تهران از اول صبح تا آخر شب جلسات متعدد برگزار شد؛ این جلسات را سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جمع‌بندی، تهیه و تدوین‌شده و چالش‌های هر استان هم مشخص‌ شده است.

وی در پایان اضافه کرد: با برگزاری این جلسات می‌دانیم در هر استان چه مشکلاتی موجود است و چه راه‌حل‌هایی برای آن مشکلات در نظر گرفته‌شده و این قول را می‌دهیم تمام برنامه‌هایی که در شهرستان‌ها توسط استاندار سابق بررسی و تصویب شد به‌مرورزمان اجرایی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار