با حضور وزیر راه و شهرسازی؛
باند دوم محور ایوانکی به آبسرد روز سه شنبه (13 آذر) همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان و با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی بهره برداری شد
کد خبر: ۶۸۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 04 December 2018

این طرح از مصوبه های سفر قبلی رئیس جمهوری به استان سمنان بود که با اعتبار 50 میلیارد ریال و به طول 6 کیلومتر و پهنای 11 متر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

مدیرکل اداره راه و ترابری استان سمنان در این خصوص گفت: باند جنوبی محور ایوانکی به گرمسار نیز به صورت سه باند به طول 8.5 کیلومتر و با اعتبار حدود یکصد میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.

میرجعفریان اظهارداشت: تعریض محور ایوانکی- گرمسار به دلیل قرارگیری در مسیر زایران امام رضا(ع) نقش مهمی درکاهش تصادفات جاده ای دارد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان تصریح کرد: بازدید از جاده گرمسار به سیمین دشت از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان است.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی همچنین پیش از افتتاح طرح محور ایوانکی به آبسرد با حضور در مزار شهداء گمنام ایوانکی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر راه و شهرسازی امروز، سه شنبه سیزدهم آذر 97، در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار در محل سالن جمعیت هلال احمر این شهرستان شرکت می کند.

افتتاح طرح تعریض 18 کیلومتر از محور ایوانکی به آبسرد، کلنگ‌زنی عملیات تعریض جاده ایوانکی به گرمسار و بازدید از محور فیروزکوه به گرمسار از جمله اقدام ها و طرح های موجود در دستور کار وزیر راه و شهرسازی در این سفر به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه، سیزدهم و چهاردهم آذر سال 97 به استان سمنان سفر کرده است، سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر کردند.

روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار